فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اشکذر:

ائمه‌جمعه و روحانیون از کالای ایرانی حمایت کنند

فرمانده ناحیه اشکذردرهمایش ائمه جمعه وجماعت گفت: روحانیون درپشت تریبون‌ها برای حمایت و خرید کالای ایرانی در راستای رونق بازار و ایجاد زمینه تولید و مصرف کالای داخلی تلاش کنند.
کد خبر: ۹۰۳۲۶۱۱
|
۱۴ تير ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۰
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اشکذر:سرهنگ سید اسدالله امامی درجمع روحانیون گفت: با بیان اهمیت نقش روحانیون شهرستان در تشویق مردم به خرید کالای ایرانی روحانیون که همواره برای وحدت و پاسداشت دستاورد‌های انقلاب اسلامی و کمک به پویایی و توسعه کشور تلاش کرده‌اند  باید به عنوان پیشروان جریان‌سازی اجتماعی، عزم خود را برای تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری در پیوند با اجرایی شدن شعار سال جزم کرده و در این راستا، توصیه علما و روحانیون برای تشویق مردم به خرید کالای ایرانی، بسیار مهم است.
همدلی مردم در تحقق شعار سال ۹۷ از سوی مقام معظم رهبری حمایت از تولید ملی و کالای ایرانی نیاز به وحدت عملی ملت شریف ایران اسلامی دارد. 
وی گفت: تبعیت از مقام معظم رهبری، می‌تواند در تحقق شعار "حمایت از کالای ایرانی" یاری‌رسان باشد، اما این تبعیت باید در عمل مشاهده شود و نباید تنها به شعار دادن بسنده کرد، چرا که با افزایش تولید در کشور می‌توان شاهد کاهش آسیب‌های اجتماعی و فرهنگی در جامعه باشیم.
امامی گفت: هیچ ملتی نمی‌تواند قله‌های بلند را فتح کند مگر اینکه در سایه استقلال و اقتداروپشتبانه ولایت فقیه باشد و امروز به فضل الهی ایران اسلامی در منطقه و جهان، پرچم دار این استقلال اقتدارآفرین هستید.
وی به نقش علما و روحانیون در حمایت از کالای ایرانی اشاره کرد و گفت: علما و مفاخر ایران به ویژه در دوران معاصر، با پی بردن به فعالیت‌های استعماری دشمنان اسلام در زمینه اقتصادی، اقدامات ارزشمندی را نسبت به تقویت اقتصاد داخلی و حمایت از تولید ملی و تحریم کالا‌های خارجی انجام دادند و راه را بر روی نفوذ بیگانگان بستند که نمونه‌های فراوانی از این موارد در زمان ذکر شده است.
فرمانده ناحیه اشکذراظهار داشت: بزرگ‌ترین راهبرد برای حمایت از کالای ایرانی، افزایش کیفیت کالا‌ها است. ما باید کیفیت تولید را بالا ببریم تا هم مردم و هم مسئولان به استفاده از کالای ایرانی تشویق شوند. مهم‌ترین نکته برای تحقق شعار سال، افزایش کیفیت محصولات است.
ارسال نظرات
آخرین اخبار