مسئول روابط عمومی وتبلیغات ناحیه اشکذردر اردو‌های جهادی:
دهقان درجمع بسیجیان اردوی جهادی درمناطق محروم گفت: اردو‌های جهادی چندسالی است که در مناطق محروم و روستا‌های دوردست در حال برگزاری است و بیشترین هدفی که این گروه‌های جهادی به دنبال آن هستند، محرومیت‌زدایی و خودسازی است.
کد خبر: ۹۰۳۲۶۰۷
|
۱۴ تير ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از اشکذر:دهقان درجمع بسیجیان ارودی جهادی با عرض خداقوت وخسته نباشید گفت: اردوی جهادی عشق را در خدمت به خلق خدا و رفع مشکلات مردم می‌دانند و خدمت به هموطنان از هر قومیتی غیر از عشق نیست، آن‌ها تشنه خدمت و هجرت هستند می‌روند تا محرمیت زدایی کنند و آبادانی، شکوفایی، امنیت و آسایش را هدیه کنند.
وی از نوشته‌ای را که چند سالی است بر روی پیراهن بسیاری از جوانان جهادی ایران اسلامی حک شده می‌بینی «همه با هم بسیج سازندگی»، جمله‌ای کوتاه، اما با مفاهیم و تعابیر زیاد که این جمله حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.
ایشان اردوی جهادی را آمیزه‌ای از عشق، مهر و ایمان برای خدمت رسانی به همنوع در مناطق محروم می‌بیند و دیگری آن را آزمونی برای سنجش خود تا ببیند چقدر می‌تواند در برابر ناملایمات از نفس خود مایه بگذارد.
رهبر معظم انقلاب نیز در مورد اردو‌های جهادی می‌فرمایند: این کار اردوهاى هجرت و حرکت عظیم بسیج سازندگى یکى از برکات خدمت‌رسانى است که میلیون‌ها نفر از این خدمت شما به صورت مستقیم بهره‌مند می‌شوند؛ از لحاظ مادى، از لحاظ امور روزمره زندگى، از لحاظ معنوى و هدایت، بهره‌مند می‌شوند.
وی خواستار شرکت همه جوانان در اردو‌های جهادی شد و گفت: جوانان در این اردو‌ها خودشان را بهتر از گذشته می‌شناسند و برای ثبت‌نام در اردو‌های بسیج سازندگی جای شکی نیست و همه باید با سرعت ثبت نام کنند.
دهقان درجمع بسیجیان یادی ازشهید حججی کرد وگفت این شهید بزرگواریکی ازفعالان اردو‌های جهادی بوده وفعالیت‌های زیادی را برای محرومین انجام دادونخواست کسی اورا بشناسد.
ارسال نظرات