سرپرست ایرانجوان گفت: با توجه به بدهی میلیاردی باشگاه نفت تهران قرار است تا هفته آینده تکلیف این تیم برای حضور در لیگ یک مشخص شود.
کد خبر: ۹۰۳۲۶۰۱
|
۱۴ تير ۱۳۹۷ - ۰۴:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، تیم فوتبال نفت تهران یکی از تیم‌های ریشه دار تهران است که در گذشته بازیکنان خوبی را به سطح لیگ برتر معرفی کرده بود و همیشه جزء مدعیان لیگ برتر قرار داشت، در حال حاضر این تیم مشکلات مالی زیادی دارد و بعد از نتایج ضعیف در فصل گذسته به لیگ دسته اول سقوط کرده است، بدهی این تیم نزدیک به ۳۰ میلیارد است.

با توجه به قوانین لیگ برتر و فدراسیون فوتبال ایران تیم های بدهکار نمی‌توانند در مسابقات شرکت کنند تا زمانی که مشکلات خود را کامل حل کنند.این در حالی است که هنوز تکلیف مالک باشگاه نفت تهران مشخص نشده است و این تیم در حال حاضر بلاتکلیف است.ممکن است آخرین تیم که از لیگ دسته اول به لیگ دسته دوم سقوط کرده است جایگزین نفت تهران شود.

وزیری سرپرست تیم فوتبال ایرانجوان بوشهر ضمن تایید این خبر اظهار داشت: قرار است تا هفته آینده تکلیف تیم فوتبال ایرانجوان بوشهر مشخص شود ما هنوز اقدامی برای جذب بازیکن و سرمربی جدید انجام ندادیم و منتظر هستیم با توجه به شرایط نابسامان نفت تهران طبق قانون جایگزین این تیم شویم، مسئولین باشگاه ایرانجوان بوشهر جلساتی را با مسئولان فدراسیون و سازمان لیگ برگزار کردند و امیدواریم تا هفته آینده مشخص شود.

وی در پایان گفت: فکر نمیکنم  نفت تهران بتواند بدهی خود را به همین زودی تسویه کند چون تیم های بدهکار طبق قانون حق حضور در مسابقات را ندارند، ابتدا باید مشخص شود که ایرانجوان بوشهر در لیگ یک باقی می ماند یا باید در لیگ دسته دوم بازی کنیم بعد برای جذب بازیکن و مربی اقدام می‌کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها