دیدار با خانواده جانباز شهید پاسدار حاج حسین رمضانی:

شهدا با عشق به جنگ دشمن رفتند

جانباز شهید پاسدار حاج حسین رمضانی در خرداد ماه 93 در استان زنجان شاهد عروج ملکوتی جانبازی این شهید والا مقام بودیم که پس از تحمل 32 سال رنج ناشی از جانبازی در آخرین روزهای خرداد 93 از شهر غواصان خط شکن پر کشید و به همرزمان شهیدش پیوست .
کد خبر: ۹۰۳۲۵۹۰
|
۱۴ تير ۱۳۹۷ - ۰۷:۲۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان؛ شهید حاج حسین رمضانی از رزمندگان پیشکسوت سپاه استان زنجان و از جمله جانبازان بالای 70 درصد بود که بر دستان مردمان زنجان با حرمت و کرامت تشییع و پیکر پاکش در مزار شهدا و در جوار ملكوتی همرزمان شهیدش آرام گرفت.

جانشین فرمانده سپاه انصارالممهدی(عج) عصر امروز  با حضور در منزل جانباز شهید حاج حسین رمضانی  یکی از شهدای دفاع مقدس با خانواده این شهید والامقام به همراه جمعی از مسؤلین استان زنجان دیدار و گفتگو کرد.

سرهنگ ابوالفضل طهماسبی در این دیدار با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام انقلاب اسلامی دفاع مقدس و مدافعین حرم، امنیت امروز کشور را ثمره خون شهدا و پایمردی و ایستادگی جوانان غیور ایران اسلامی توصیف و تصریح کرد: شهدا با عشق به جنگ دشمن رفتند.

وی با بیان اینکه دشمنان ما که همواره طعم شکست های حقارت باری را در تقابل با انقلاب اسلامی چشیده‌اند لحظه‌ای دست از خباثت و توطئه علیه ملت ایران برنمیدارند، گفت: توطئه گران باید بدانند که جوانان برومند این مرز و بوم اجازه نخواهند داد امنیت، عزت و سربلندی ملت ایران خدشه‌دار شده و قاطعانه در مقابل آنان خواهند ایستاد.

ارسال نظرات