نشست تخصصی یک روزه کارشناسان ادیان و مذاهب ادارات کل تبلیغات اسلامی جنوب شرق کشور امروز سه شنبه درسرسرای اجتماعات اداره کل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان در زاهدان آغاز به‌کار کرد.
کد خبر: ۹۰۳۲۵۸۸
|
۱۴ تير ۱۳۹۷ - ۰۷:۰۶
به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان، حجت‌الاسلام عیسی بزمانی، مدیر کل اداره تبلیغات اسلامی استان در نشست کارشناسان ادیان و مذاهب جنوب شرق کشور  که در سالن جلسات اداره کل تبلیغات سیستان و بلوچستان در زاهدان آغاز به‌کار کرد گفت:  این نشست تخصصی  با حضور کارشناسان ادارات کل تبلیغات اسلامی جنوب شرق کشور از استان‌های خراسان شمالی، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، کرمان، هرمزگان و سیستان و بلوچستان برگزار شده است.

وی اظهار داشت: حجت الاسلام احمد حاتمیان مدیر کل ادیان و مذاهب سازمان تبلیغات اسلامی کشور از جمله سخنرانان این نشست  یک روزه است.

بزمانی افزود: هم اندیشی و بهره مندی از تجارب کارشناسان ادیان و مذاهب در شیوه‌های برقراری تعامل سازنده با گروه‌های هدف و راهبرد‌های عملیاتی تقویت بنیه علمی مبلغان دینی در پاسخگویی به شبهات عقیدتی و پیشگیری از نشر اکاذیب در مناطق تلفیقی به‌عنوان محور‌های این نشست توسط شرکت کنندگان مورد بحث و تبادل نظر قرار می‌گیرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: با حفظ وحدت کلمه می‌توانیم از تبدیل شدن به ابزار دشمنان و عملی شدن نقشه‌های آنان برای ضربه زدن به دین اسلام جلوگیری کنیم.
ارسال نظرات