استاندار آذربایجان شرقی:

حساس کردن خانواده‌های نسبت به آثار سوء مواد مخدر ضروری است

استاندار آذربایجان شرقی در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان با تاکید بر اینکه حساس کردن خانواده‌ها به موضوع مواد مخدر و آثار سوء آن به منظور پیشگیری از اعتیاد به مواد مخدر بسیار ضروری است گفت: بلای خانمان سوز اعتیاد کانون خانواده را تهدید می‌کند.
کد خبر: ۹۰۳۲۵۶۵
|
۱۴ تير ۱۳۹۷ - ۰۷:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی استانداری، مجید خدابخش با تاکید بر اینکه مبارزه با اعتیاد همیشه باید در اولویت مقابله با آسیب‌های اجتماعی قرار گیرد، افزود: رویکرد کاهش اعتیاد و اثرات سوء مواد مخدر در استان، فرهنگی و اجتماعی است و در کنار فعالیت‌های مقابله‌ای، باید پیشگیری با رویکرد اجتماعی و فرهنگی تقویت شود.

وی فعالیت مرکز نگهداری، درمان و اشتغال معتادان متجاهر «ماده 16» را برای تبریز با اهمیت خواند و گفت: نبود معتاد متجاهر در سطح شهر به اعتبار تبریز در کشور تبدیل شده است، بنابراین نه تنها باید این عنوان را حفظ کنیم، بلکه باید تقویت شود.

خدابخش خاطر نشان کرد: همه دستگاه‌های مرتبط با این موضوع، به ویژه شهرداری تبریز باید به عنوان مسئولیت اجتماعی خود، اعتبار متعهد شده به این مرکز را به موقع بپردازد تا از ایجاد مشکل در ادامه فعالیت آن پیشگیری کند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار