معاون حمایت و سلامت کمیته امداد استان مرکزی گفت: در حال حاضر 1100 بیمار خاص و صعب العلاج از حمایت‌های کمیته امداد استان مرکزی بهره‌مند هستند.
کد خبر: ۹۰۳۲۵۵۰
|
۱۴ تير ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ محمدرضا شایسته‌جو معاون حمایت و سلامت کمیته امداد استان مرکزی با بیان اینکه پرداخت هزینه های درمان مددجویان بخشی از فعالیت‌های حمایتی کمیته است، گفت: از اقدامات این نهاد کمک درمانی و مالی به بیماران خاص و صعب العلاج نیازمند است.

وی با اشاره به اینکه پزشکان طرف قرارداد همکاری‌های مستمر و مطلوبی را با کمیته امداد دارند که در سایه این همکاری‌ها توانسته‌ایم بخشی از مشکلات درمانی مددجویان را برطرف کنیم، افزود: طی سال جاری تاکنون 239 میلیون تومان بابت کمک هزینه بیماران نیازمند و به منظورپرداخت حق بیمه فرانشیز مکمل این افراد توسط کمیته امداد استان مرکزی اختصاص داده شده است.

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد استان مرکزی با اشاره به اینکه کمیته امداد در پرداخت هزینه‌های دارو، ارائه خدمات بستری، خدمات مکمل مددجویی شامل شامل تامین لوازم مصرفی جانبی و مراقبت در منزل به مددجویان کمک می کند، گفت: در حال حاضر 1100 بیمار خاص و صعب العلاج از حمایت‌های کمیته امداد استان مرکزی بهره‌مند هستند.

شایسته‌جو با بیان اینکه کمیته امداد خدمات مختلف بهداشتی و درمانی را در قالب هزینه نگهداری، هزینه لوازم پزشکی، تجهیزات توانبخشی، ارتقای شاخص‌های بهداشتی و پرداخت فرانشیز هزینه‌های بستری به بیماران تحت حمایت ارائه می‌کندف گفت: با مشارکت مسئولان دستگاه‌های اجرایی، مردم خیر و نیکوکاران می‌توانیم شرایط زندگی بیماران را به بهترین نحو ممکن بهبود بخشیم.

وی خاطرنشان کرد: برگزاری کلاس‌های آموزش بهداشت، بهسازی سرویس و حمام بهداشتی از منابع دولتی و درآمدی کمیته امداد از اقدامات برنامه ریزی کمیته امداد در سال جاری به منظور ارتقای شاخص‌های بهداشتی مددجویان است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات