یوسفیان ملا:

روش بازار ثانویه تعیین نشده است

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس می گوید تشکیل بازار ثانویه قطعی است؛ اما روش آن تعیین تکلیف نشده است.
کد خبر: ۹۰۳۲۵۰۸
|
۱۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۹
 
 
 
 
 

به گزارش خبرگزاری بسیج، عزت الله یوسفیان ملا در گفت‌وگو با خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به راه اندازی بازار ثانویه ارز، بیان داشت: دولت در نظر دارد برای بهبود شرایط اقتصادی و مهار گرانی ها بازار ثانویه ارز را راه اندازی کند؛ اما هنوز روش این بازار مشخص نشده است.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه ومحاسبات مجلس گفت: باید مشخص شود که این بازار توافقی عمل می کند یا عدد و رقم از سوی دولت تعیین می شود تا زمانی که روش تعیین نشده اجرا بازارثانویه نیز کلید نمی خورد.

نماینده مردم آمل در مجلس دهم شورای اسلامی ادامه داد: تا الان دولت به نتیجه نرسیده است چه رفتاری با بازار ثانویه داشته باشد شنیده ها حاکی از آن است که تا امروز به نتیجه می رسند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی با دفاع از ایجاد بازار ثانویه اظهار داشت: ایجاد بازار ثانویه قطعی است و تنها باید روش آن تعیین شود که دولت هنوز دراین بخش به توافق و نتیجه نرسیده است.

به گزارش خانه ملت، مسعود کرباسیان در کمیسیون اقتصادی مجلس با تاکید بر اینکه سازوکار‌های لازم برای عرضه ارز توافقی تدارک دیده شده، گفت: ظرف ۴۸ ساعت آینده بازار ثانویه ارزی تشکیل می‌شود.

این نکته حائز اهمیت است که از بازه زمانی اعلام شده یک روز گذشته و هنوز روش بازار ثانویه از سوی تیم اقتصادی دولت اعلام نشده است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار