رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساوه گفت:

اجرای سه طرح برون دانشگاهی در صنعت /ایجاد مرکز مشاوره تحصیلی دردانشگاه ساوه

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساوه گفت: بزرگترین مرکز آموزش عالی شهرستان ساوه دانشگاه ازاد است که با 180عضو هیئت علمی متخصص و 5 هزار دانشجو و500کارمند تاثیر زیادی روی شهرستان ساوه دارد.
کد خبر: ۹۰۳۲۵۰۴
|
۱۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی از ساوه ؛ دکتر رضا حیدری نوری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساوه گفت : برای اولین بار ایجاد مرکز مشاوره تحصیلی در سایت دانشگاه برای دانش آموزان و دانشجویان را بصورت رایگان و تخصصی راه اندازی می کنیم و عموم مردم با مدرک تحصیلی دیپلم در بسیاری از رشته ها می توانند ادامه تحصیل دهند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساوه گفت : 80 درصد اساتید دانشگاه آزاد واحد ساوه دارای دکتری تخصصی PHD می باشند و 110 کارگاه و آزمایشگاه تخصصی و 11 گروه فن آور نیز در این سایت فعالیت می کنند که دانشگاه آزاد در جهت اخذ مجوز های لازم از اداره استاندارد جهت ارائه خدمات فنی و تخصصی به صنعت این شهرستان می باشد .

حیدری گفت : کل هزینه ای که از دانشجو دریافت می گردد به خود دانشجو و در رفاه دانشجو می باشد که از این میزان 5/2 میلیارد تومان ماهیانه حقوق و دستمزد برای اعضای هیئت علمی و اساتید و کارمندان پرداخت میگردد و مابقی در جهت رشد و توسعه و رفاه دانشجو می باشد .

دکتر انوش اقدامی معاون پژوهشی دانشگاه آزاد گفت : در دنیا دانشگاه ها در نسل چهارم حرکت می کنند که نسل فن آور می باشند و دانشگاه با علم و فن آوری خود به صنعت خدمت می کند در صورتی که در کشور ما هنوز در نسل دوم و سوم هستیم که این نسل پژوهش محور است .

اقدامی گفت : 3 طرح برون دانشگاهی در صنعت داشتیم که می توان به جذب و  بورسیه دانشجویان مکانیک و برق اشاره کرد .

معاون پژوهشی دانشگاه آزادساوه گفت : ما در صنعت اتلاف هزینه انرژی زیادی روبرو هستیم که با پژوهش در این موضوع به ماشین آلات قدیمی و فرسود در صنعت اشاره کرد که نیاز مصرف انرژی بالایی دارند .

دکتر نوبری معاونت آموزشی گفت : شیوه نامه ادامه تحصیل همزمان در دو رشته از سال تحصیلی 97 اجرایی می شود که یک دانشجو می تواند همزمان در دو رشته تحصیلی مختلف به ادامه تحصیل بپردازد .

وی در ادامه گفت : ثبت نام و ادامه تحصیل در مقاطع کاردانی ، کارشناسی از اواخر مرداد ماه انجام می پذیرد و آن دسته از همشهریانی که میخواهند ادامه تحصیل بدهند با مراجعه به سایت دانشگاه ازاد واحد ساوه واقع در میدان فلسطین ضمن مشاوره تحصیلی رایگان ثبت کنند.

دکتر قربان حسینی معاونت اداری و مالی بیان داشت : ما به دانشجویان در 3 گروه تهسیلات ارائه میکنیم که در سال گذشته پرداخت نموده ایم عبارتنداز تسهیلات کوتاه مدت که 2300دانشجو نفر به مبلغ یک میلیارد و 600میلیون تومان ، تسهیلات میان مدت به 1430 دانشجو به مبلغ 3 میلیارد و 400میلیون تومان و تسهیلات بلند مدت که بعد از فراغت از تحصیل ارائه میگردد به مبلغ یک میلیارد و 750 میلیون تومان به دانشجویان این مرکز پرداخت شده است .

انتهای پیام/

ارسال نظرات