رییس دادگستری شهرستان قرچک خون شهدای هفتم تیر را ضامن بقای انقلاب اسلامی دانست و گفت: شهید بهشتی شخصیتی کم‌نظیر، مظهر عدالت، حامی مستضعفان، بی‌قرار در برابر بی‌عدالتی‌ها و بهترین الگوی رشادت بود و بر ما لازم است تا ادامه دهنده راه این شهید بزرگوار باشیم.
کد خبر: ۹۰۳۲۴۹۸
|
۱۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت‌الاسلام‌ سید جعفر مرتضائیان رئیس دادگستری شهرستان قرچک بعد از ظهر امروز در دیدار فرمانده سپاه و جمعی از مسؤولان این شهرستان ضمن گرامیداشت یاد شهید بهشتی و هفته حقوق بشر آمریکایی، خون شهدای هفتم تیر را ضامن بقای انقلاب و نظام اسلامی دانست و گفت: شهید بهشتی شخصیتی کم‌نظیر، متفکر، مظهر عدالت، حامی مستضعفان، بی‌قرار در برابر بی‌عدالتی‌ها، شیفته دلاوران و بهترین الگوی رشادت بود و بر ما لازم است تا ادامه دهنده راه این شهید بزرگوار باشیم.

وی با اعلام این خبر که در یک سال گذشته به 35 هزار پرونده در دستگاه قضایی قرچک رسیدگی شده است، افزود: این آمار نسبت به سال گذشته 2 هزار پرونده کاهش داشته است که تحلیل آن بدان معنا است که مردم ولایتمدار و انقلابی قرچک بسیار صبور هستند.

این مقام مسؤول با بیان اینکه مسؤولان قرچکی در کار با همبستگی به رفع مشکلات مردم را می پردازند، وحدت در ادارات این شهرستان را در تهران کم نظیر عنوان کرد و افزود: افزایش همت از سوی مسؤولان مورد انتظار است، با توجه به شرایط حساس کنونی، وظایف مسؤولان سنگین تر شده و با حفظ وحدت و همدلی می شود در راستای رشد فرهنگی و اجتماعی کشور قدم برداشت.

مرتضائیان با اشاره به جانفشانی بسیجیان در همه عرصه های انقلابی، گفت: بسیج یک مجموعه نظامی صرف نیست و می تواند در همه حوزه ها ورود پیدا کند.

رییس دادگستری قرچک در پایان با بیان اینکه امروز همه چیز در دل سپاه است، بر آموزش ضابطین بسیجی تأکید کرد و گفت: امروز افتخار ما این است که همه ما بسیجی هستیم و با تفکر بسیجی و جهادی است که می شود کار را به درستی پیش برد./

منبع: رسا
ارسال نظرات