مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی مازندران با اشاره به این که هزار هکتار زمین ، به مساحت ده هزار و 23 هکتار به شهرک های صنعتی استان افزوده شد افزود 2 شهرک صنعتی دیگر استان هم تا پایان امسال از نعمت گاز بهره مند می شوند.
کد خبر: ۹۰۳۲۴۷۵
|
۱۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی مازندران، در نشست مشترک با حضور دیگر مدیران صنعت و معدن استان و همچنین  اصحاب رسانه، در استانداری مازندران در ساری از افزایش تعداد شهرک های صنفی غیر دولتی در مازندران خبر داد و گفت: پس از ساخت نخستین شهرک صنفی غیر دولتی برنج در آمل ، شهرک های صنفی تخصصی در دیگر شهر های مازندران نیز ایجاد می شود.

موسوی با اشاره به این که ظرفیت های  تخصصی هر شهرستان،  مبنای ساخت دیگر شهرکهای  صنفی غیر دولتی  در استان است  افزود: شهرک صنفی غیر دولتی مبلمان در بابلسر ، آهن آلات در بهشهر و نیز شهرک صنفی غیر دولتی  بنکداران به زودی در استان ساخته می شود.

مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی مازندران با اشاره به این که  هزار هکتار زمین ، به مساحت ده هزار و 23 هکتار به شهرک های صنعتی استان افزوده شد افزود 2 شهرک صنعتی دیگر استان هم تا پایان  امسال از نعمت گاز بهره مند می شوند. 

رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت مازندران هم در این نشست ارائه 181 فقره تسهیلات به ارزش  204 میلیارد تومان در قالب  بسته رونق اقتصادی را از جمله اقدامات این حوزه برای احیا و بازتوانی واحدهای صنعتی  تعطیل یا نیمه تعطیل استان بیان کرد و گفت : به دستور استاندار مازندران ،  از این پس هرگونه تملک واحد های صنعتی از سوی بانک ها با تشکیل کارگروهی ، ساماندهی می شود.

محمد پور عمران با ابراز گلایه از مکانیزم قیمت گذاری کالاها در کشور از مردم نیز  خواست به منظور جلوگیری از تنش قیمتی و تنظیم قیمت کالا ،  هرگونه کم فروشی یا گران فروشی را حتما به ماموران اداره کل بازرسی یا تعزیرات حکومتی استان گزارش دهند.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها