سرهنگ پاسدار محمد محمدی فرمانده بسیج مقاومت سپاه ناحیه رامسر بابیان اینکه تودیع و معارفه ها برای همه مدیران دیر یا زود انجام می شود اظهار داشت : فرصت برای دستیابی به سعادت دنیا و آخرت کوتاه است و باید از فرصت ها برای خدمت به مردم استفاده کرد.
کد خبر: ۹۰۳۲۴۷۱
|
۱۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، مراسم تودیع ومعارفه جانشین فرماندهی سپاه رامسر با حضور سرهنگ جعفری معاونت بازرسی سپاه کربلا درناحیه رامسر برگزارشد در این مراسم سرهنگ پاسدار محمد محمدی فرمانده بسیج مقاومت سپاه ناحیه رامسر بابیان اینکه تودیع و معارفه ها برای همه مدیران دیر یا زود انجام می شود اظهار داشت : فرصت برای دستیابی به سعادت دنیا و آخرت کوتاه است و باید از فرصت ها برای خدمت به مردم استفاده کرد.

وی افزود : شرط موفقیت و رابطه فرمانده و جانشین باید صمیمی و همفکر باشد که انصافا در مدت حضورم جناب خمسیه همیشه در ماموریت های مختلف همگام بودند.

محمدی با بیان اینکه در این مدت کوتاه فعالیت با خمسیه ایشان را نیرویی مخلص و همدل دیدم که با تعامل بسیار خوب با بسیجیان و کادر سپاه توانستند به موفقیت های متعددی دست یابند.

فرمانده سپاه رامسر گفت : اجرای یادواره شهدای دالخانی و ترور رامسر آخرین اقدامی بود که به ایشان سپرده شد که انصافا با نقش محوری خود توانستند مراسمی آبرومندانه و درشان شهدا برگزار نمایند.

وی افزود : در اجرای یادواره شهدای دالخانی و ترور رامسر همه اعضای ستاد و بسیجیان فعالیت شبانه روزی داشتند که انشاالله شهدا نیز از این برنامه بزرگ راضی شده باشند.

محمدی گفت : طبق برنامه برادر پاسدار سروان خمسیه در محلی دیگر و در ماموریتی بالاتر به ادامه خدمت به نظام و انقلاب خواهد پرداخت که مایه مباهات برای شهرستان و بسیجیان است.

این فرمانده در بخش دیگر سخنان خود برادر پاسدار فیض الله امینی نیا را جوانی شاداب ، گشاده رو و شایسته جهت جانشینی سپاه رامسر معرفی کرد و گفت : قطعا ایشان با تاسی از سیره ائمه و به پشتوانه همه پرسنل سپاه و بسیجیان در این ماموریت خطیر سربلند خواهد بود.

وی افزود : توجه به جوانان انقلابی از برنامه های سپاه است تا بتوانیم با عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری در مقابل توطئه دشمنان نظام و انقلاب مبارزه نماییم و مانند همیشه سربلند از هجمه ها بیرون آییم.

سروان محمدرضا خمسیه در مدت چندساله حضور خود به عنوان جانشین مقاومت بسیج سپاه ناحیه رامسر توانست با تعامل و نگاه و روش انقلابی در ماموریت های مختلف بسیج موفق عمل نماید.

همچنین برادر پاسدار فیض الله امینی نیا از جوانان خوشفکر و برنامه محور در بسیج است که توانست با نشاط جوانی پله های ترقی را پیاپی طی کند و با نگاه انقلابی و ولایتمدارانه به جایگاه جانشین فرماندهی سپاه رامسر منصوب شود.

امینی نیا دارای روحیه ای جهادی که در بخش های مختلف تلاش های مستمری در راستای منویات مقام معظم رهبری و رسالت های بسیج داشته است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها