خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شاهرود گفت: در برهه کنونی انقلاب و عملکرد دشمنان علیه انقلاب در ایجاد نارضایتی عمومی و فشار اقتصادی بر مردم ادارات با توجه به رویکرد اداری و خدمت گذاری در مقابل مردم در تکریم ارباب رجوع و ارائه خدمات مطلوب تلاش کند.
کد خبر: ۹۰۳۲۴۲۲
|
۱۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، حجت الاسلام سید جواد میر شفیعی در نظارت ستادی از برنامه‌های عقیدتی نظارت حوزه بسیج ادارات الحدید شاهرود نسبت به تعامل سازنده بین فرماندهی حوزه و رابطین نمایندگی حوزه تاکید کردند.
وی با بیان اینکه در برهه کنونی از انقلاب و عملکرد دشمنان علیه انقلاب را در نارضایتی عمومی و فشار اقتصادی بر مردم تحلیل نمودند که در حوزه بسیج ادارات با توجه به رویکرد اداری و خدمت گذاری در مقابل مردم در تکریم ارباب رجوع و ارائه خدمات مطلوب را موثر دانستند.
در این سرکشی که با حضور معاونت‌ها و مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه شاهرود انجام شد برخی نارسایی‌ها و نواقص موجود کاری مورد بررسی قرار گرفته و مصوباتی نیز مقرر شد.
لازم به ذکراست، برنامه نظارت ستادی و سرکشی از فعالیت‌های مجموعه عقیدتی نظارت حوزه‌ها و کانون‌های بسیج سپاه ناحیه شاهرود در جهت بررسی فعالیت‌های بسیج آغاز شده تا تا پایان تیرماه ادامه دارد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها