رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) اعلام کرد:

زنجان جزو 8 استانی است که در جذب تسهیلات خودکفایی به میانگین کشوری رسیده اند

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) با اشاره به اینکه طی سال 96 با اجرای 1876 طرح اشتغال، تعداد 6044 خانوار خودکفا شده و از پوشش حمایتی این نهاد خارج شده اند، افزود: استان زنجان در جمع 8 استانی قرار دارد که نسبت جذب سهم تسهیلات قرض الحسنه خودکفایی آن به کل سهمیه تخصیصی، به میانگین کشوری رسیده است.
کد خبر: ۹۰۳۲۴۱۵
|
۱۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری زنجان؛ پرویز فتاح، به عملکرد حوزه اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی (ره) طی سال های 92 تا 96 اشاره کرد و گفت: از مجموع 460 هزار و 194 طرح اشتغال کمیته امداد کشور، 8105 طرح در استان زنجان به اجرا در آمده که با اعطای تسهیلاتی به میزان 884 میلیارد ریال از محل منابع بانکی، 6044 خانوار تحت پوشش این نهاد حمایتی خودکفا شده اند.
وی میزان تسهیلات اعطا شده به طرح های اشتغال و خودکفایی در کشور طی سال های 92 تا 96 را 56 هزار و 540 میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: با اعطای این تسهیلات بیش از 441 هزار و 184 خانوار در کشور خودکفا شده و از پوشش حمایتی این نهاد خارج شده اند.
رئیس کمیته امداد کشور بر ضرورت تلاش در راستای رفع محرومیت از اقشار آسیب پذیر و اجرای برنامه های خودکفایی و اشتغالزایی تاکید نمود و گفت: با اجرای این طرح ها، خانوارهای بیشتری از چرخه حمایتی خارج شده و به استقلال مالی و خودکفایی دست خواهند یافت.
فتاح تصریح کرد: در مجموع حدود 240 میلیون ریال نیز تسهیلات قرض الحسنه اشتغال و حمایت از خانوارهای تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) برای سال 97 پیش بینی و سهم هریک از بانک های عامل مشخص شده است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار