خبرهای داغ:
دبیر برگزاری مسابقه تبریز کاپ با اعلام این خبر، گفت: شرکت کنندگان در این مسابقه، در بخش‌های مختلف از جمله ربات جنگجو، ربات آتش نشان، ربات فوتبالیست، ربات خدمتکار و مسیر یاب آزاد به رقابت خواهند پرداخت.
کد خبر: ۹۰۳۲۴۰۳
|
۱۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۲

یزدانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی،  افزود: در این مسابقات که ۱۵ تا ۱۷ مرداد ماه سالجاری در تبریز برگزار خواهد شد، همه دانش آموزان با رده‌ی سنی ۵ سال و بالاتر می‌توانند شرکت کنند.
وی بیان کرد: علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام می‌توانند به وبسایت tabrizrobot.ir مراجعه کرده و یا با شماره تلفن ۰۹۳۶۴۱۱۳۰۶۰ تماس حاصل کنند.
یزدانی هدف از برگزاری این مسابقات را ایجاد یک مسابقه برای رقابت سالم و آشنا کردن خانواده‌ها با مسابقات رباتیک و شناخت و پرورش استعداد‌ها و سوق دادن برای شرکت در المپیاد‌ها و مسابقات بین المللی و معرفی آن‌ها به بازار کار جهت توسعه صنعت کشورمان خواند.
دبیر برگزاری تبریز کاپ با اشاره به نقش علم رباتیک در جامعه مدرنیته امروز و نقش دانش آموزان امروز که آینده سازان فردا هستن با تلفیق این دو مقوله برای پیش برد اهداف جامعه پویا و بانشاط خاطرنشان کرد: شاید در این برهه زمانی انجام این مهم پررنگ بنظر نرسد، ولی در آینده‌ای نه چندان دور خواهیم دید که بخشی از زندگی همه افراد جامعه علم رباتیک و هوش مصنوعی خواهد بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها