خبرهای داغ:
فرمانده سپاه انصارالرضا علیه الاسلام خراسان جنوبی گفت: از نظر مقام معظم رهبری امروز بهترین راه رسیدن به اقتصاد مقاومتی راه اندازی صندوق های قرض الحسنه مشارکتی در روستا ها است که می‌تواند برای خودکفا شدن مردم بسیار موثر باشد.
کد خبر: ۹۰۳۲۳۸۷
|
۱۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی،  سردار قاسمی فرمانده سپاه انصارالرضا علیه السلام خراسان جنوبی و فرمانده قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه استان به همراه هنری جانشین قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه استان  و فاطمی نسب فرمانده ناحیه سپاه شهرستان درمیان از پروژه های عمرانی قرارگاه پیشرفت و آبادانی دهستان قهستان شهرستان درمیان بازدید کردند.

  سردار  قاسمی فرمانده سپاه انصارالرضا علیه السلام خراسان جنوبی در جمع اهالی روستای آویشک اظهار کرد: مسئله حقوق بشر مسئله ای است که مستکبران از آن سوء استفاده کرده  و برای اینکه دست خودشان باز شود قانونی به نام حقوق بشر وضع کرده اند که با توجه به این قانون  مستضعفان روز به روز ضعیف تر و مستکبران روز به روز ظلم آنها نسبت به مظلومان بیشتر شده است.

 وی ادامه داد: مسئله حقوق بشر امروز دست مایه ای برای مکیدن خون مردم بیگناه و مظلوم شده و مسئله حقوق بشر قبل از پیروزی انقلاب اسلامی در ایران نیز بوده است.

 فرمانده سپاه انصار الرضا علیه السلام خراسان جنوبی گفت:کشور ایران نیز قربانی تروریسم است ,قربانی تروریسم دولت انگلیس ،فرانسه،اسرائل و تروریسم صهیونیست که بیشترین آسیبها ما نیزاز سوی همینها بوده است.

 سردار قاسمی بییان کرد: متهم ردیف اول از نظر مستکبران ایران است و جرم ما هم دفاع از مظلوم و بیان حق است و به همین دلیل حربه نظامی، امنیتی و سیاسی ، تحریم و جنگ روانی و اقتصادی آماده است که ما را به زانو در آورد که انشالله به دعای شهدا و خانواده های آنها و عزم و اراده ملت ایران موفق نخواهد شد.

وی با اشاره به اقدامات قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه در استان، تصریح کرد: جهاد سازندگی که امام خمینی (ره) آنرا به وجود آورد پس از پیروزی انقلاب برای رفع مشکلات و سازندگی در روستاها کار خود را آغاز کرده و حال با همت قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه که چندسال است به دستور مقام معظم رهبری تشکیل شده در رفع محرومیت و محرومیت زدایی در مناطق محروم و مرزی کار خود را ادامه می‌دهد.

رسالت بسیج و قرارگاه پیشرفت و آبادانی بسیج بر محرومیت زدایی است

 فرمانده سپاه انصار الرضا علیه السلام خراسان جنوبی عنوان کرد: تا کنون قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه در مناطقی از استان اقدامات انجام داده و در این زمینه همکاری خود مردم نیز بسیار مهم  و تاثیر گذار بوده است.

 وی در این روستا نیز یادآور مسئله بسیار مهم حمله ددمنشانه ناوگان آمریکای جنایتکار به هواپیمای مسافربری جمهوری اسلامی در سال 1367 نیز اشاره کرد، و گفت:آمریکا از ابتدا سر جنگ و ناسازگاری با ایران داشته و تحریم ها از گذشته بوده و همچنان ادامه دارد.

 فرمانده سپاه انصار الرضا علیه السلام خراسان جنوبی اظهار کرد: آمریکا بیش از 20 سال است که ایران را تحریم دارد و برای تولید انرژی هسته ای ایران که همه می‌دانند انرژی صلح آمیز است علیه این کشور قطعنامه صادر می‌کند اما اگر خودشان بخواهند کاری انجام دهند و انرژی هسته ای علیه ملت ها استفاده کنند هیچ قطعنامه ای علیه آنان صادر نشده و کسی حق اعتراض ندارد.

 سردار قاسمی خاطرنشان کرد:امروزه انقلاب ما به سراسر دنیا صادر شده است به خصوص آمریکا و آمریکا از این موضوع ترس و واهمه دارد.

 وی گفت: یکی از اهداف قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه عملی کردن خواسته مقام معظم رهبری که سالها است بر آن تاکید دارند و آن هم بحث اقتصاد مقاومتی است و برای رسیدن به اقتصاد مقاومتی باید به معنای واقعی کار و تلاش صورت گیرد.

 فرمانده سپاه انصار الرضا علیه السلام خراسان جنوبی با بیان اینکه یکی از اقدامات قرارگاه پیشرفت و آبادانی مستقر کردن روحانی به عنوان امام روستا در برخی از روستاهای مورد هدف دهستان‌ها است، عنوان کرد: در حال حاضر شرایط روستای تخته جان با توجه به فعالیت امام جماعت خوب است اما کافی نیست.

 سردار قاسمی تصریح کرد: ما در جنگ فرهنگی، روانی و اقتصادی هستیم و بیشترین آسیبی که متوجه ما است از جنگ اقتصادی و تحریم است بر این اساس ما باید تلاش کنیم که به خودکفایی برسیم.

 وی خاطرنشان کرد: بزرگترین وابستگی ما الان وابستگی فرهنگی است امروز بیشترین نقشه را دشمن برای ایران کشیده چرا که ایران متحد و منسجم موی دماغ آمریکا شده و آمریکا می‌خواهد امروز ملت ایران در زمینه فرهنگی و اقتصادی وابسته باشند.

 فرمانده سپاه انصار الرضا علیه السلام خراسان جنوبی عنوان کرد: از نظر مقام معظم رهبری امروز بهترین راه رسیدن به اقتصاد مقاومتی راه اندازی صندوق های قرض الحسنه مشارکتی در روستا ها است که می‌تواند برای خودکفا شدن مردم بسیار موثر باشد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها