سومین جشنواره بین المللی با موضوع «حقوق بشر آمریکایی» شامگاه سه شنبه با تجلیل از برگزیدگان به کار خود پایان داد.
کد خبر: ۹۰۳۲۳۸۵
|
۱۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، این جشنواره که مراسم اختتامیه آن در تالار اندیشه حوزه هنری تهران برگزار شد، نوری بر نقاط تاریک پرونده آمریکا در موضوع حقوق بشر انداخته است.

جشنواره 'حقوق بشر آمریکایی' با تجلیل از برترین ها خاتمه یافت


موضوع آثار ارسالی، جنایاتی بود که آمریکا در طول تاریخ علیه ملت خود و سایر ملت ها به ویژه ایران مرتکب شده است.در بخش علمی، لوح تقدیر، جایزه نقدی و تندیس جشنواره به جواد حاجی پور از استان البرز تعلق گرفت.


در این بخش همچنین از محمد صدری، محمدحسین زاهدیان، حسین قاضی زاده، مرتضی رفیعی بصیری، محمدصادق کوشکی، مهدی قاضیان، محمدحسین ذوقی، محسن ابوالحسنی و مهدی سعیدی تقدیر شد.


برگزیدگان بخش جنبی شامل نرم افزارهای موبایلی و صفحات مجازی نیز محمدرضا مرادی و مهدی صالح زاده - از موسسه آسمان - بودند.همچنین از مسعود حسن لو از تهران، محمدمهدی خیراندیش از قم، جلال عرب نژاد از تهران، حامد فقهی نجف آبادی از اصفهان و سینا توکلی از کرمان نیز در بخش ایده پردازی بازی های رایانه ای تجلیل شد.


در بخش کلیپ و نماهنگ نیز امید استیلی از خراسان رضوی، ابوالفضل کرمانی نصب از یزد و مهدی بکایی از اصفهان تقدیر شدند.


در بخش شعر هجو، رتبه نخست به مجتبی صدری از گیلان تعلق گرفت و از سید محمد جواد میرصیفی از قم، مجید موسوی از اصفهان، فرانک حمزه زاده از البرز و پیمان طالبی از تهران هم تقدیر شد.


در بخش داستان کوتاه نیز الهام زاهدی از اصفهان نفر اول شد و مجتبی صفری از گیلان و منا اسکندری از همدان در رتبه های بعدی ایستادند. علی بیرامی از البرز و مجتبی محمدی از قم هم در این بخش مورد تقدیر قرار گرفتند.


پویا سرابی، محمد جواد پرداخته، محمد مهدی الکنانی، مهیا ادم عارف، فاطمه ابراهیمی، مهدی شاه وردی، بهمن رضایی، مهرداد پارسا فر، نهال نصیر طرقی، جلال پیرمرزاباد، ایت نادری، علیرضا پاکدل، پیام مفاح تبار، هادی اسلامی، علی کریمی، حسن جمالی، محمد امین امامی و امیر کریمی هم از برگزیدگان دیگر بخش ها بودند.


رونمایی از کتاب گزارش موارد نقض حقوق بشر توسط آمریکا در سال های 2016 و 2017 هم از جمله دیگر بخش های مهم مراسم اختتامیه بود.امسال 780 هنرمند از 40 کشور جهان آثار خود را به دبیرخانه جشنواره فرستاده بودند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها