سری جدید مجله علوم انسانی «زاویه» از امشب با تغییراتی در تیم تهیه و اجرا به روی آنتن شبکه چهار سیما می‌رود.
کد خبر: ۹۰۳۲۳۷۵
|
۱۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۰
به گزارش خبرگزاری بسیج،  علی خواجه تهیه کننده سری جدید «زاویه» گفت: اولین قسمت از فصل جدید «زاویه» از هفته آینده به روی آنتن می رود، و آنچه که امشب تقدیم مخاطبان می شود پیش درآمدی برای آغاز سری جدید برنامه است.

خواجه افزود: در برنامه امشب به موضوع «نسبت اندیشه و رسانه» با نگاهی به برنامه «زاویه» با حضور مجریان سری های گذشته این برنامه می پردازیم. دکتر مالک شجاعی و دکتر امیر دبیری مهر از مجریان سابق «زاویه» به همراه حبیب رحیم پور به عنوان نماینده هیات تحریریه برنامه، مناظره امشب «زاویه» را برگزار خواهند کرد.
خواجه یادآور شد: هدف از برنامه امشب نقد و بررسی «زاویه» نیست بلکه یک بحث نظری و علمی درباره «زاویه» توسط کارشناسان مطرح می شود.
وی افزود: سری جدید برنامه «زاویه» به سردبیری محمدجواد قنبری و با اجرای علیرضا سمیعی با تغییرات کلی در ساختار، گرافیک و دکور برنامه به صورت رسمی از هفته آینده کار خود را با موضوعات جدید در حوزه علوم انسانی آغاز می کند.
خواجه گفت: بررسی علوم عقلی در حوزه های علمیه، زن و سکولاریسم در ایران، بررسی تعلق ملی، علوم انسانی و مسائل ایران، دکتر شریعتی، بررسی سازمان سمت از جمله موضوعاتی است که در سری جدید «زاویه» به آنها پرداخته می شود.
تهیه کننده سری جدید مجله علوم انسانی به بخش های برنامه اشاره کرد و افزود: اخبار هفتگی حوزه علوم انسانی، گزارشی از رخدادهای مهم این حوزه، اخبار مطبوعات و دانشگاه ها از جمله بخش هایی است که در کنار بخش اصلی که مناظره میهمانان می باشد به این برنامه اضافه شده است.
«زاویه» کاری است از گروه فرهنگ و اندیشه شبکه چهار سیما که به صورت هفتگی چهارشنبه ها ساعت 21 به صورت زنده از شبکه چهار سیما پخش می شود.

ارسال نظرات