مسئول اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه شهرستان دشتی:
مسئول سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه امام رضا(ع) شهرستان دشتی:زائرین در این سفر معنوی از یادمان قصر شیرین شهید شیرودی، ارتفاعات بازی دراز، پادگان ابوذر، موزه جنگ، یادمان شهدای مرصادپف پارک کوهستان و همچنین یادمان شهدای پاوه بازدید خواهند نمود.
کد خبر: ۹۰۳۲۳۴۱
|
۱۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از دشتی، محمد کاشفی مسئول سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه امام رضا(ع) شهرستان دشتی گفت: سپاه امام رضا(ع) شهرستان دشتی همه ساله همزمان با شروع راهیان نور غرب با اعزام کاروان به مناطق عملیاتی غرب کشور با آرمان های شهدا بیعت می کند.

 

 

 

 

 

وی همچنین با بیان اینکه امسال بیش از 200 نفر به مناطق عملیاتی غرب کشور اعزام خواهند شد اظهار داشت: اعزام در یک مرحله صورت می گیرد و زائرین در این سفر معنوی از یادمان قصر شیرین شهید شیرودی، ارتفاعات بازی دراز، پادگان ابوذر، موزه جنگ، یادمان شهدای مرصادپ، پارک کوهستان و همچنین یادمان شهدای پاوه بازدید خواهند نمود.

محمد کاشفی با بیان اینکه هدف از راهیان نور ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است گفت: این حرکت عظیم فرهنگی در راستای ترویج و بسط و گسترش و شناساندن فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه انجام می‌شود و این حضور در مناطق عملیاتی و بازدید از صحنه‌های رزم رزمندگان سبب می‌شود تا این فرهنگ عیناً منتقل گردد.

مسئول سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه امام رضا(ع) شهرستان دشتی بیان داشت: در این اردوی زیارتی از روحانیون خواهر و برادر و همچنین از وجود راویانی که خود در منطقه غرب کشور حضور داشته اند بهره خواهیم برد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها