مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه ناحیه کاشمر:

اردو‌های جهادی آماده سازی زمینه‌های ظهور است

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه ناحیه کاشمر گفت: گسترش عدالت از شاخصه‌های مهم دوران ظهور می‌باشد لذا اردو‌های جهادی آماده سازی زمینه‌های ظهور است.
کد خبر: ۹۰۳۲۲۴۸
|
۱۳ تير ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ حجت الاسلام علیرضا چهکندی نژاد  در جمع جهادگران نواحی کاشمر، خلیل آباد و بردسکن در هیات رزمندگان، ضمن تقدیر و تشکر از زحمات خالصانه این عزیزان مطالبی در خصوص بسیج سازندگی و خصوصیات جهاد گران و ایثارگری‌های آنان گفت و ضمن اشاره به آیه «فضل الله المجاهدین باموالهم وا نفسهم علی القاعدین درجه و من یخرج من بیته مهاجرا الی الله و رسوله ثم یدرکه الموت فقد وقع اجره علی الله و کان الله غفورا رحیما» اظهار داشت: در اردوی جهادی دو مفهوم مهاجرت و جهاد فی سبیل الله به زیبایی  و با روحیه بسیجی که از دوران دفاع مقدس برای ما به ارمغان رسیده است با هم تلفیق شده است.

وی در ادامه در خصوص فواید اردو‌های جهادی بیان داشت: از آنجائی که گسترش عدالت از شاخصه‌های مهم دوران ظهور می‌باشد لذا اردو‌های جهادی آماده سازی زمینه‌های ظهور است.
 
حجت الاسلام چهکندی نژاد ابراز داشت: از شاخصه‌های عصر ظهور و دولت عدالت محور مهدوی، هجرت و جهاد و آبادسازی مناطق محروم می‌باشد اینگونه که حضرت مهدی (عج) یارانش را در همه شهر‌ها پراکنده می‌کند و به آن‌ها دستور می‌دهد که عدل و احسان را شیوه‌خود سازند و به آن‌ها فرمان می‌دهد که شهر‌ها را آباد سازند.

وی به دیگر فواید اردو‌های جهادی که فرهنگ سازی، خود سازی، مطالبه گری و محرومیت زدایی است، اشاره کرد.

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه سپاه ناحیه کاشمر اظهار کرد: اردوی جهادی از نگاه مقام معظم رهبری دارای برکاتی چون آشنایی با مناطق محروم، احیای مطالبه‌گری، آگاهی از اوضاع کشور و اقشار مستضعف جامعه، کار برای خدا و احساس مسئولیت کردن و تقویت روحیه جهادی است.

 وی اظهار کرد: از دیگر برکات اردوی جهادی شکستن فاصله طبقاتی، لمس واقعیات زندگی، لذت از کار، دعوت جوانان مومن به انقلاب و معنویات، کشف استعداد‌های بالقوه و ایجاد امید و نشاط در بین جوانان است.

چهکندی نژاد در پایان سخنان خود گفت: از خداوند متعال خواهانیم که به همه ما روحیه جهادی و ایثارگری وعزم راسخ در این راه عطا فرماید.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار