استاندار مرکزی:

تسریع درساخت مجتمع فرهنگی شهرستان محلات/ اختصاص زمین با حداکثر تخفیفات قانونی به تریکوبافی محلات

استاندار مرکزی گفت: تریکوبافی از صنایعی است که ۱۰۰ درصد آن بومی است و یکی از مصوبات این جلسه اختصاص زمین با حداکثر تخفیفات قانونی به این صنف خواهد بود.
کد خبر: ۹۰۳۲۲۳۴
|
۱۳ تير ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی از محلات ؛ جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی با بیان مشکلات حوزه‌های فرهنگ،گل و گیاه، سنگ، ماهیان زینتی و تریکو توسط فعالان اقتصادی محلات با استاندار مرکزی مورد بررسی قرار گرفت.

مهندس سید علی آقازاده،استاندار مرکزی اظهار کرد: جلسات اقتصاد مقاومتی محلات همیشه تخصصی بوده و توقعی هم غیر این نیست زیرا محلات صنایع مختلفی دارد و همه پکیج‌های یک منطقه فعال اقتصادی را دارا است. ما از انتقادات صریح صاحبان صنایع و مشاغل استقبال می‌کنیم.

آقازاده گفت: قطعا با همکاری دولت و صاحبان مشاغل و صنایع مشکلات حل خواهد شد.

استاندار مرکزی اظهار کرد: تریکوبافی از صنایعی است که ۱۰۰ درصد آن بومی است. بنابراین یکی از مصوبات این جلسه اختصاص زمین با حداکثر تخفیفات قانونی به این صنف خواهد بود. افرادی که از بانک‌ها وام با بهره دریافت می‌کنند بایستی دقت کنند که تولید و قیمت‌های خود را با بازپرداخت اقساط تنظیم کنند که بعدا به مشکل نخورند، البته نوسانات قیمت هم بی‌تاثیر نیست.

وی با اشاره به مصرف ۴ برابری برق در کشور نسبت به کشور‌های دیگر تشریح کرد: ما دستگاه‌های اجرایی را مکلف کردیم که ۲۰ درصد نسبت به سال قبل در مصرف برق صرفه‌جویی کنند. بخش‌های کشاورزی و صنعت به برق نیاز اساسی دارند و قطع برق می‌تواند موجب بروز خسارات جبران‌ناپذیری شود.

استاندار مرکزی در پایان با اشاره به اینکه شهرستان محلات فاقد فضای فرهنگی مناسب است، گفت: مجتمع فرهنگی ارشاد محلات نزدیک به 2 سال است که در مرحله 90 درصدی پیشرفت پروژه مانده است ولی با پیگیری‌های انجام شده با وزارت ارشاد، وزیر ارشاد قول تسریع در ساخت این مجتمع تا پایان سال جاری را داد.

سید علی آقازاده تصریح کرد: سینما قدس محلات هم توسط شهرداری خریداری شده که امیدواریم تا پایان سال این دو پروژه فرهنگی تکمیل شود.

 انتهای پیام/

ارسال نظرات