خبرهای داغ:
کارشناس دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد شاهرود:
کارشناس دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد شاهرود گفت: در شهرستان شاهرود ٥٦ کانون فرهنگی هنری مساجد، فعال هستند که ٢٧ کانون شهری و ٢٩ تا از آن‌ها در روستا‌ها فعالیت دارند.
کد خبر: ۹۰۳۲۲۲۵
|
۱۳ تير ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، حجت الاسلام عظیم پناهی در جلسه برنامه ریزی ستاد اوقات فراغت کانون‌های فرهنگی هنری مساجد شهرستان شاهرود ضمن خیرمقدم به مدیران کانون‌های فرهنگی هنری مساجد و کارشناسان فرهنگی هنری دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان و شهرستان گفت: هم اکنون که حساسیت خانواده‌ها نسبت به مباحث فرهنگی و تربیتی فرزندان خود بیشتر و شاید یکی از علت ها‌ی مهم نگرانی آن‌ها وجود برخی از تهدیدات جدید از جمله فضای مجازی است سعی برآن است در مباحث فرهنگی و پرنمودن اوقات فراغت جوانان و نوجوانان در ایام تابستان کانون‌های فرهنگی هنری به عنوان پایگاه‌های اوقات فراغت تابستانی مکانی با نشاط جهت فعالیت جوانان و نوجوانان باشد.
کارشناس دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد شاهرود افزود: طرح اوقات فراغت ستاد کانون‌ها از یکم تیرماه شروع و اختتامیه آن ١٩ مهرماه طی مراسم ویژه‌ای به پایان خواهد رسید.
پناهی گفت: در شهرستان شاهرود ٥٦ کانون فرهنگی هنری مساجد، فعال هستند که ٢٧ کانون شهری و ٢٩ تا از آن‌ها در روستا‌ها فعالیت دارند.
مدیران و کارشناسان دستگا‌های فرهنگی (فنی و حرفه‌ای خواهران و برادران، شهرداری، اداره تبلیغات اسلامی و ...) هم در این نشست همکاری خود را در زمینه اوقات فراغت ایام تعطیلات تابستان اعلام کردند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها