مدیرکل صدا و سیمای ایلام گفت: بیش از یک هزار و 600 دقیقه ویژه برنامه حماسی و پرشور توسط صدا و سیمای مرکز ایلام در سالروز آزادسازی مهران تولید و پخش شد.
کد خبر: ۹۰۳۲۲۲۱
|
۱۳ تير ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج، "علیرضا شیروی"، مدیرکل صداوسیمای ایلام در تشریح این خبر گفت: ویژه برنامه‌های سالروز آزادسازی مهران بصورت جامع و کامل از معاونت‌های مختلف رسانه استانی پخش شد.

مدیر کل صدا و سیمای مرکز ایلام گفت: دهم تیرماه 1365 یکی از روزهای ماندگار در تاریخ دفاع مقدس است و رسانه استانی برای نشان دادن اهمیت این روز بزرگ ، مراسم جشن آزاد سازی مهران را به شکل شایسته ای از شبکه استانی منعکس کرد.

شیروی به ارتباطات واحد سیار سیمای مرکز ایلام از یادمان شهدای قلاویزان با شبکه‌های سراسری و استانی اشاره کرد و افزود: معاونت سیمای مرکز ایلام در سالروز آزادسازی مهران با استقرار عوامل و نیروهای مختلف در یادمان شهدای قلاویزان در مجموع 300دقیه ارتباط زنده با شبکه‌های سراسری مختلف از جمله یک ، دو ، پنج،شما و تعداد زیادی از شبکه‌های استانی برقرار و حال و هوای شهر مهران در سالروز آزادسازی این شهر را به مناطق مختلف کشور منعکس کرد.

وی گفت: معاونت سیمای مرکز ایلام علاوه بر ارتباطات زنده ، با پخش ویژه برنامه‌های جشن آزادسازی مهران و پخش ویژه برنامه‌هایی همچون سرود، نماهنگ و کلیپ‌های ویژه ، دو مستند با موضوع آزادسازی مهران و سمفونی مهران، با مخاطبان خود در جشن آزادسازی مهران همراه کرد.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز ایلام، با اشاره به پخش ویژه برنامه‌های مختلف با موضوع آزادسازی مهران از رادیو ایلام گفت: 600 دقیقه ویژه برنامه مختلف شامل شوکیانه، ایواره و خیر، ری و رسم ژیان ،جوان ، مستند میدان عاشقی، نمایش پوتین 43، شوگار ایلام ، آنونس ، تصنیف و سرود با موضوع عملیات کربلای یک و آزادسازی مهران ، حاصل تلاش معاونت صدای مرکز ایلام برای ایجاد شور و امید در سالروز آزادسازی مهران قهرمان بود.

وی همچنین به تلاش و فعالیت خبرنگاران و تصویر برداران معاونت خبرمرکز پرداخت و افزود : ارتباط زنده با مهران قبل از مراسم،ارتباط زنده با شبکه خبر،تهیه گزارش جهت پخش در شبکه سراسری ،مصاحبه با رزمندگان و پخش اخبار در شبکه استانی ،گفتگوی خبری با حضور مسئولان برگزاری مراسم گرامیداشت آزادسازی مهران حاصل تلاش معاونت خبرمرکز ایلام در سالروز آزادسازی مهران بود.

شیروی گفت: همچنین موشن گرافی ، ویدئوکلیپ، بنر و پوستر ، پادکست و پخش سرود های حماسی از جمله فعالیت‌های معاونت فضا ی مجازی برای انعکاس دلاورمردی رزمندگان اسلام در عملیات کربلای یک و سالروز آزادسازی مهران بود.

 

ارسال نظرات