مسئول قرآنی پایگاه راهیان کربلا حوزه مقداد سپاه غدیر تبریز گفت: با برگزاری مسابقات قرآنی در قالب طرح تابستانی تلاش داریم ارتباط جوانان و نوجوانان با مساجد و پایگاه ها را بیش از بیش تقویت کنیم.
کد خبر: ۹۰۳۲۲۰۶
|
۱۳ تير ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۸

حجت السلام عادل بایرامی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، با بیان اینکه هدف اصلی از نزول قرآن بر پیامبر این بود که مردم را از ظلمت خارج کرده و با مفاهیم قرآن بیشتر آشنا کند، ادامه داد: در صورتی می توانیم ادعای مربی قرآن کنیم، که خود فرد ، با قرآن انس بیشتری داشته و با قرآن زندگی و نشست و برخاست کند.

وی افزود: ایجاد انس با قرآن کریم و فهم معارف قرآنی جزو اصلی ترین اهداف برگزاری این مسابقه قرآنی است که خوشبختانه توانستیم تا حد مطلوبی به این اهداف دست یابیم.

حجت الاسلام بایرامی درباره چگونگی برگزاری مسابقه قرآنی ادامه داد: مسابقه قرآنی ویژه اعضای طرح تابستانی با عنوان(دوستی با قرآن) در مسجد حضرت علی(ع)مارالان ویژه جوانان و نوجوانان در حال برگزاری است.

مسئول قرآنی پایگاه راهیان کربلا در پایان بیان کرد: در این دوره از رقابت ها حدود 40 نفر شرکت کننده پسر حضور دارد که جوایز این دوره از مسابقات به صورت نقدی به نفرات برگزیده تقدیم خواهد شد.

ارسال نظرات