خبرهای داغ:
شهردار اسکو مشارکت شهروندان در امور شهری را زمینه ساز ارتقای توسعه شهری دانست و خاطرنشان کرد: لزوم تقویت شاخص های مشارکت مردم در جهت دستیابی به توسعه پایدار شهری نیازمند بسترسازی زمینه حضور مردم در عرصه عمومی است.
کد خبر: ۹۰۳۲۲۰۵
|
۱۳ تير ۱۳۹۷ - ۰۱:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، بابک شریفی با اشاره اینکه مردم صاحبان شهر هستند و بر همین اساس، اجرای طرح های شهری در جهت رضایت شهروندان صورت می گیرد، اظهارداشت: امیدواریم بتوانیم با بهره گیری از ایده ها و پیشنهادات نو در جهت برندسازی شهر اسکو و همچنین تبدیل شهر اسکو به شهری خلاق و توسعه یافته با مشارکت شهروندان گام برداریم.

 وی با بیان این که شهرداری اسکو همه توان خود را در جهت ارائه بهترین خدمات به شهروندان بکار بسته است اظهار داشت: نگهداری شهر هزینه‌های هنگفتی داشته و همواره سعی نموده ایم تا با توجه به کاهش منابع مالی و درآمدهای شهرداری و نیز وضعیت اقتصادی جامعه بهترین خدمات را در جهت رضایتمندی شهروندان ارائه نمائیم و بدون شک هیچ عاملی به اندازه اعتماد مردم برای مدیریت شهری ارزشمند و مفید نبوده و این می تواند در توسعه همه جانبه و ابعاد مختلف شهرها موثر باشد.

شریفی جلب مشارکت های مردمی، برند سازی و سرمایه گذاری را سه رویکرد اصلی مدیریت شهری در مسیر توسعه دانست و خاطرنشان کرد: بدون شک هر شهری که در جهت رضایتمندی شهروندان، ورود سرمایه گذاران و بهره گیری از بخش خصوصی امتیاز بیشتری کسب کند، به همان میزان موفقیت بیشتری را به دست می آورد.

 شهردار اسکو با اشاره به موضوع محله محوری و ارائه خدمات مناسب به شهروندان و تسریع در اجرای طرحهای عمرانی در جهت نیاز شهروندان و تأمین رفاه آنان، وضعیت شهر را در خدمات رسانی و محله محوری مطلوب ارزیابی کرد و افزود: شهرداري اسکو با تمام تلاش پيگير مطالبات شهروندان مي باشد و مصمم است تا همانطور که شایسته شهروندان فهیم این شهر می باشد خدمت نماید.

 شریفی ادامه داد: شهرداری در همه حال برای پیشبرد اهداف خود نیازمند مشارکت شهروندان است و همراهی شهروندان در پرداخت عوارض های شهری موجب خواهد شد که شهرداری اسکو بتواند با تسریع در اجرای پروژه ها و برگزاری برنامه های متعدد در راستای توسعه همه جانبه و متوازن شهر گامهای اساسی بردارد.

 وی در پایان از کمبود منابع مالی شهرداری اسکو در ماههای اخیر سخن گفت و ادامه داد: با همه کمبودها و نارسایی هایی که وجود دارد خوشبختانه تمامی پروژه ها در حال اجرا بوده و مجموعه شهرداری اسکو به صورت شبانه روزي و با تمام توان خود، با شناسايي مشكلات موجود در شهر و با تشكيل جلسات مداوم، به رفع موانع مي پردازد که با حمایت شهروندان می توانیم در رسیدن به شهر ایده ال، خلاق و توسعه یافته قدم های مؤثرتری برداریم.

ارسال نظرات