خبرهای داغ:
مدیر کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی، گفت: 494نفر در مسابقات استانی قرآن به رقابت می پردازند که ۲۳۱ نفر از آن ها برادر و ۲۶۳ نفر از آن ها از خواهران هستند.
کد خبر: ۹۰۳۲۲۰۲
|
۱۳ تير ۱۳۹۷ - ۰۱:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان،   حجت الاسلام  علی مصائبی در رابطه با چهل و یکمین دوره مسابقات استانی قرآن، عصر امروز، در جمع تعدادی از خبرنگاران  با اشاره به این که تعداد ثبت نام کنندگان حدود ۲۰۰۰ نفر  بالای ۱۸ سال است اظهار کرد: تعداد راه یافتگان به مرحله استانی ۴۹۴ نفر است که ۲۳۱ نفر از آن ها برادر و ۲۶۳ نفر از آن ها از خواهران هستند.

وی خاطر نشان کرد: این مسابقات در رشته های قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، حفظ کل، حفظ ۲۰ جز، حفظ ۱۰ جز، حفظ ۵ جز، دعا خوانی، اذان و معارف به رقابت خواهند پرداخت.

حجت الاسلام مصائبی از برگزاری دوره های ارتقا سطح در اداره کل اوقاف استان خبر داد و گفت: نفرات راه یافته به مرحله استانی در دو روز  متوالی با حضور ۲۰۰ نفر از قاریان و حافظان و  اساتید کشوری از جمله استاد احمدی وفا و غفران نیا برگزار شد.

وی با بیان این که در مرحله استانی  افراد فوق از ۱۴ لغایت ۱۷ تیر ماه به رقابت خواهند پرداخت ادامه داد: نفرات برگزیده در مرحله استانی در مهر ماه سال جاری در استان مرکزی به رقابت های کشوری خواهند پرداخت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها