غلامی در گفت‌وگو با «بسیج»:
مسئول سازمان اردویی سپاه بیت‌المقدس استان کردستان گفت: تفکر بسیجی از مرزهای کشورمان فراتر رفته است و ابعاد بین المللی به خود گرفته است و هیچ مرزی نمی شناسد.
کد خبر: ۹۰۳۲۱۶۱
|
۲۱ تير ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۵

فرهاد غلامی مسئول سازمان اردویی سپاه بیت‌المقدس استان کردستان در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج با بیان اینکه استکبار جهانی همواره برای تحکیم و تقویت حاکمیت خود بر نقاط مختلف دنیا، نقشه‌های مختلفی را اجرا می‌کند، گفت: وجود انقلاب اسلامی در خاورمیانه برای سودجویانی همچون امریکا یک ضرر محسوب می شود و آنان در تلاش هستند که با فریب کشورهایی همچون عربستان، ایران را تضعیف کنند اما بحمدالله روز به روز شاهد گسترش و پیشرفت ایران هستیم.


وی ادامه داد: امروز تفکر بسیجی، مرزهای کشور را در نوردیده است و با توجه به وقایعی که در کشورهای منطقه در حال وقوع است و همچنین با توجه به امنیتی که در میهن اسلامی‌مان به یمن و برکت حاکمیت تفکر و فرهنگ بسیجی در کشورمان حاکم است، ملت‌های مسلمان به این نتیجه رسیده‌اند که تنها عاملی که موجب تأمین امنیت آن‌ها خواهد شد همین تفکر و فرهنگ بسیجی است.


غلامی در پایان خاطر نشان کرد:تفکر بسیجی از مرزهای کشورمان فراتر رفته است و ابعاد بین المللی به خود گرفته است تفکر بسیجی هیچ مرزی نمی شناسد و هر کشوری که چنین تفکری را در خود تقویت کند، امنیت پایداری خواهد داشت.

ارسال نظرات