خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: ایمان به خدا رمز مقاومت در مقابل مستکبران عالم است.
کد خبر: ۹۰۳۲۱۵۶
|
۱۲ تير ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، حجت الاسلام عبدالرحیم نجفقلی زاده سرایی در مراسم تکریم و معارفه مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه امام سجاد (ع) و سپاه مهاباد اظهار کرد: رمز استقامت و ایستادگی ملت مسلمان ایران در برابر توطئه های جبهه کفر ایمان به خداوند متعال است و سپاه پاسداران به عنوان پاسدار انقلاب اسلامی بیش از هر زمان دیگری با دشمنی جبهه استکبار رو به روست.
وی روحیه شهادت طلبی و انقلابی گری را از مهمترین خصوصیات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بر شمرد و افزود: آمریکایی ها سپاهی را می خواهند که گوش به فرمان و فاقد توانایی مقابله با دسیسه های استکبار جهانی باشد و تا زمانی که پاسداران از روحیه خود باوری و شهادت طلبی برخوردار باشند هیچ قدرتی جرات مقابله با آنها را نخواهد داشت و بحمد الله امروز بیش از هر زمان دیگری سپاه پاسداران دارای اقتدار و قدرت بازدارندگی و خنثی سازی توطئه های دشمنان اسلام و انقلاب را داراست.
این مسئول با اشاره به سالروز حمله ناجوانمردانه ناو جنگی آمریکا به هواپیمای مسافربری کشورمان در 12 تیرماه 1367 که منجر به شهادت همه 290 نفر سرنشینان این هواپیما شد گفت: دشمنی آمریکا با انقلاب و ملت مسلمان ایران تمامی ندارد و هر روز با یک ترفند جدید در صدد ضربه زدن به عزت و استقلال این ملت بر آمده است یک روز با حمله نظامی و تحریک عناصر منفوری چون صدام و گروهک منافقین و امروز با تحریم و به راه انداختن جنگ اقتصادی می خواهد به ملت شریف ایران فشار بیاورد که انشالله هرگز به خواسته باطل خود نخواهد رسید همانگونه که طی چهل سال گذشته به این مقصود شوم نرسیده است.
سرائی با بیان اینکه شکست های پی در پی دشمن در مقابل انقلاب اسلامی آنها را به شدت عصبانی کرده است گفت: با پول نمی شود اقتدار خرید، متاسفانه امروز تعدادی از کشور های منطقه به انبار تسلیحات دول مستکبر تبدیل شده اند که آنها باید بدانند که تا ایمان به خداوند متعال و روحیه خود باوری و شهدادت طلبی نداشته باشند راه به جایی نخواهند برد .
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای استان آذربایجان غربی با تاکید بر این موضوع که باید نسل جوان از جانفشانی های ملت خصوصا پاسداران مظلوم و غریب سپاه اسلام در طول سال های جنگ تحمیلی با خبر شود افزود: پاسداران در سخت ترین شرایط از همین کردستان تا نقاط جنوبی کشور با تمام توان و با فدا کردن جان خود از ذره ذره این خاک مقدس حراست کرده اند و این جانفشانی تا به امروز نیز ادامه داشته است و این حضور با صلابت سپاه و دیگر نیروهای نظامی در محافظت از کیان مهین اسلامی مان دست هر تجاوزکاری را از این خاک کوتاه کرده است.
وی تنبلی و سهل انگاری و تکبر را به عنوان آفت های جدی در میان برخی از مسئولان بر شمرد و گفت: سه جریان داخلی در برابر انقلاب اسلامی وجود دارند که جریان لیبرال و شیفته غرب خصوصا آمریکای جهانخوار یکی از این جریانات به شمار می رود  و کمونیست های اسلحه به دست و منافقین کور دل که با ظاهر اسلامی و باطن کفر آلود تحت لوای صدام ملعون به عناد با انقلاب اسلامی برخواسته بودند و به اذن الهی همه آنها در مقابل سیل عظیم انقلاب و اسلام نابود شدند.
سرائی بصیرت افزایی، تقویت روحیه جهادی، هم افزایی، تقابل با فرق انحرافی و ایجاد محیط صمیمی همراه با اعتماد متقابل و اشاعه ساده زیستی و اثرگذاری هرچه بیشتر در مجموعه سپاه را از مهمترین رسالت های دفتر نمایندگی ولی فقیه در این نهاد عنوان کرد و افزود: هدایت فکری و سیاسی پاسداران و تعمیق باورهای دینی از دیگر رسالت های این نمایندگی به شمار می رود.
وی در پایان ضمن تقدیر از خدمات حجت الاسلام طیب نژاد، حجت الاسلام سید نظری را به عنوان مسئول جدید دفتر نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه امام سجاد(ع) و سپاه پاسداران مهاباد معرفی کرد.
در بخش دیگری از این مراسم حجت الاسلام طیب نژاد مسئول سابق دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه مهاباد تبعیت از قرآن کریم و سیره وحدت آفرین اهل بیت پیامبر مکرم اسلام (ص) را به عنوان مهمترین رویکرد عملی خود در طول دوران خدمت در این شهرستان بر شمرد و افزود: پیروی از قران و سیره اهل بیت(ع) موجب محبت و مودت هر چه بیشتر در بین جامعه اسلامی خواهد شد.
حجت الاسلام سید نظری مسئول جدید دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه مهاباد و قرار گاه امام سجاد (ع) این شهرستان نیز در سخنان کوتاهی به اهمیت جایگاه و وظایف خطیر نمایندگی ولی فقیه در سپاه اشاره کرد و لزوم همراهی و همکاری همه اجزای سپاه در انجام این وظایف مهم را خواستار شد.
در پایان این مراسم حکم انتصاب مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در یپاه مهاباد قرائت شد و از حجت الاسلام طیب نژاد بابت حضور پنج ساله در این شهرستان با اهدای لوح تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام

ارسال نظرات