خبرهای داغ:
مدیر آموزش و پرورش نهاوند گفت: پایه و اساس تعلیم و تربیت در آموزش و پرورش در دوره ابتدایی شکل می‌گیرد؛ بنابراین این دوره از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.
کد خبر: ۹۰۳۲۱۵۵
|
۱۲ تير ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۶

پایه و اساس تعلیم و تربیت در دوره ابتدایی شکل می‌گیردبه گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، علیرضا غلامی در جلسه توجیهی مدیران مدارس ابتدایی که به منظور آموزش چگونگی ثبت‌نام الکترونیکی دانش‌آموزان در سامانه سناد تشکیل شده بود، اظهار داشت: همکاران ما در دوره ابتدایی وظیفه بسیار سنگینی برعهده دارند؛ چراکه پایه و اساس در آموزش و پرورش دوره ابتدایی است.

وی ادامه داد: اگر دانش‌آموزان در این دوره به درستی آموزش ببینند و تربیت شوند کار ما در دوره‌های بعد نیز بسیار آسان خواهد شد.

مدیر آموزش و پرورش نهاوند از مدیران خواست که از همین امروز پروژه مهر را شروع کنند و هر چه زودتر مشکلات و نقایص مدارس را برطرف کنند.

وی با بیان اینکه کار ما کار انبیا است و در این کار باید صبور باشیم و در برخورد با اولیا زبان لین داشته باشیم، گفت: قبول دارم که حقوق معلمان کم است، اما این دلیل نمی‌شود که ما وظیفه مان را به درستی و به نحو احسن انجام ندهیم.

غلامی تصریح کرد: ما این شغل ارزشمند را با تمام سختی ها و کاستی ها پذیرفته ایم پس باید تا آخر پای کار باشیم و وظیفه خود را به نحو احسن انجام دهیم.

ویی با بیان این که به هیچ عنوان اصراری به قبولی 100 در صد نداریم، گفت: خواهشی که داریم این است دانش آموزی که توان ارتقاء به پایه ی بالاتر را ندارد قبول نکنید؛ زیرا با این کار نه تنها به دانش آموز کمک نکرده اید بلکه در حق او خیانت کرده اید.

انتهای پیام/

ارسال نظرات