معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرمانداری ملایر:
معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرمانداری ملایر گفت: شورای ترافیک ظرفیت خوبی در شهرستان برای رفع موانع و کاستن از مشکلات ترافیکی در شهرستان ملایر است.
کد خبر: ۹۰۳۲۱۵۲
|
۱۲ تير ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۱

شورای ترافیک ظرفیت خوبی برای رفع موانع مشکلات ترافیکی را داردبه گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، حسین فارسی در شورای ترافیک شهرستان ملایر با بیان اینکه هدف تمام مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان باید ارائه خدمت صادقانه برای مردم باشد، اظهار داشت: شورای ترافیک ظرفیت خوبی در شهرستان برای رفع موانع و کاستن از مشکلات ترافیکی در شهرستان ملایر است.

وی با تاکید بر انجام کار کارشناسی شده افزود: دور برگردان‌ها و سرعتکاه‌هایی که در سطح شهرستان زده می‌شود برای امنیت و آسایش مردم است.

معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرمانداری ملایر عنوان کرد: باید به هنگام ایجاد سرعتکاه و دوربرگردان‌ها تمام موارد آگاهی‌بخشی و هشداردهنده برای استفاده‌کنندگان در آن رعایت شود.

وی با اشاره به آموزش شهروندان بیان کرد: باید موضوع آموزش و فرهنگ‌سازی به ویژه در بین دانش‌آموزان جدی‌تر گرفته شود و از دوران ابتدایی روی آنها کار شود.

فارسی گفت: یکی از ظرفیت‌های خوب در بحث آموزش عملی، استفاده از پارک ترافیکی موجود در ملایر است که باید استفاده مناسب و مستمری از این ظرفیت داشته باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات