یادداشت//

حقوق بشر آمریکایی حافظ منافع رژیم صهیونیستی

۱۲ تیر روز افشای حقوق بشر آمریکایی است. با خروج آمریکا از شورای حقوق بشر سازمان ملل چهره به ظاهر مدافع حقوق بشری آمریکایی برای همگان روشنتر شد.
کد خبر: ۹۰۳۲۱۳۹
|
۱۲ تير ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ کشوری که هر ساله برای همه کشور‌ها بیانیه‌های حقوق بشری صادر می‌کند و تعاملات سیاسی و اقتصادی خود و جهان را براساس تعریف خودش از حقوق بشر پی گیری می‌کند.

با خروج آمریکا از شورای حقوق بشر سازمان ملل مشخص شد که معیار آمریکایی‌ها در حقوق بشر حقوق انسان‌ها نیست بلکه منافع رژیم صهیونیستی است.

آمریکا، حامی ایده آیین تحریف شده یهود است که مى گوید: «ملّت اسراییل، ملّت برگزیده خدا و نژاد آن‌ها بالاترین نژاد است، خداوند تمام اقوام و ملل را براى بردگى و فرمانبردارى آنان آفریده و آن‌ها مالک بر مال و جان و مقرّرات اقوام دیگر هستند!»

نظام سلطه به سردمداری آمریکان حامی صهیونیسمی است که مدعی است: «فرق میان انسان و حیوان، فرق میان یهودى و دیگر ملّت هاست؛ نطفه ى. دیگر ملّت ها، نطفه ى. چهارپاست و ملّت هاى دیگر، مانند سگ‌ها هستند. اعیاد مقدّسه براى آن‌ها و براى سگ‌ها آفریده نشده است. سگ از غیریهودى بالاتر است؛ زیرا در اعیاد غذا دادن به سگ‌ها جایز است، اما به غیر یهودى نه.»

کشتار مردم یمن، کشتار مسلمانان میانمار، سرکوب مردم بحرین و عربستان، برخورد با سیاه پوستان آمریکا و مهاجران، هدف قرار دادن هواپیمای مسافربری ایران، حمایت از منافقان و تروریست ها، استفاده از تسلحیات هسته ای، نمونه‌های اندکی از بی شمار زیر پاگذاشتن حقوق بشر توسط آمریکایی است که خود آنرا دیکته کرده است.

این گروه از مدعیان حقوق بشر حتی به حقوق بشر طبق تعریف غربی آن، «مجموعه‌ای از حقوق و تکالیف است که بشر در ضمن قرارداد‌های اجتماعی برای خود تعریف کرده است. در این میان، فرد انسانی، انسانی دانسته شده است که فارغ از همه حیثیات ثانویه، مانند رنگ، نژاد، ملیت، زبان، دین، فرهنگ و ...، «انسان» است و در حقوقی مانند آزادی، برابری، حیات، حق دادخواهی عادلانه، حق پناهندگی، حق حفظ شرافت، آزادی فکر و نظیر آن با دیگر انسان‌ها متفاوت نیست و باید برابر شمرده شود.» متعهد نیستند و انسان‌ها را عملا به شهروندان جهانی درجه اول و دوم یا به تعبیر دیگر سلطه گر و سلطه پذیر تقسیم می‌کنند.

حقوق بشرغربی‌ها ابزاری برای پیشبرد اهداف و منافع غربی‌ها به ویژه آمریکادر سطح جهان و بهانه‌ای علیه نظام اسلامی و کشور‌های مستقل است متاسفانه عده‌ی ایرانی خود باخته در داخل و خارج هم با همه وضوح می‌بینند که آمریکا به هیچ یک از تعهداتی که خود نگاشته متعهد نمانده است با این وجود ادعای مذاکره در همه زمینه‌ها را با آمریکایی‌ها دارند.

این درخواست مذاکره به حدی فضاحت بار است که برخی مدعی شدند که اسم آنان بدون اجازه در نامه گنجانده شده و سران اصلاحات هم نگارش این نامه را به شدت نکوهش کردند.

فصل الخطاب، کلام امام خامنه‌ای است که می‌فرمایند: «هرکس دیگری درباره حقوق بشر حرف بزند، آمریکایی‌ها حق ندارند درباره حقوق بشر حرف بزنند، دولت آمریکا بزرگ‌ترین نقض کننده حقوق بشر در دنیا است.»
 
به قلم موسی سلیمانی
ارسال نظرات
پر بیننده ها