خبرهای داغ:
آیت الله مظاهری در دیدار با اعضای کنگره ملی شهدای فلاورجان؛
سرپرست فرمانداری شهرستان فلاورجان واعضای ستاد کنگره شهدای خط شکن این شهرستان با آیت الله مظاهری ازمراجع تقلید دیدار کردند
کد خبر: ۹۰۳۲۱۳۵
|
۱۷ تير ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از شهرستان فلاورجان، سرپرست فرمانداری شهرستان فلاورجان واعضای ستاد کنگره شهدای خط شکن این شهرستان با آیت الله مظاهری ازمراجع تقلید دیدار کردند.

آیت الله مظاهری ازمراجع تقلید گفت :  اینجانب از زحمات شما ایثارگران،از کنگره، از پشتیبانی دفاع مقدس، از طرف داری از نظام مقدس و از ارادت شما نسبت به مقام معظم رهبری تشکر می نمایم و از درخواست شما برای ملاقات با رهبر معظم انقلاب اسلامی مد ظله العالی استقبال می نمایم.

آیت الله مظاهری در دیدار با اعضای کنگره ملی شهدای خط شکن فلاورجان افزود:دنیایی که مهیا بود برای براندازی انقلاب اسلامی در مقابل شجره طیبه قرآن واقع شدند.

ایشان در ادامه گفت: دنیایی که مهیا بود برای براندازی انقلاب اسلامی در مقابل شجره طیبه قرآن واقع شدند و افزود دردنیا،نظامی نداشته ایم که بیش از ۹۸ درصد به خوبی آن رای مثبت بدهند و انقلاب اسلامی ایران چنین انقلابی می باشد.

وی در پایان گفت : دشمنان  ما از اینکه نظام اسلامی ایران در دنیا یک سر و صدای بالایی دارد می ترسد.

درادامه سرپرست فرمانداری فلاورجان علی ساعدی گفت:از محضر آیت الله مظاهری درخواست می نمائیم  در افتتاحیه کنگره شهدای خط شکن فلاورجان که آذر ماه برگزار می شود شرکت نمایند.

ساعدی سرپرست فرماندار شهرستان همچنین از آیت الله مظاهری دیداری برای اعضای کنگره شهدای خط شکن شهرستان فلاورجان با رهبر معظم انقلاب اسلامی درخواست نمودند وهماهنگی آن را  از این مرجع تقلید خواستند.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها