در سخن نگاشت پیش رو مروری داریم بر چکیده‌ای از بیانات فرمانده کل قوا در دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین (ع) در تیرماه سال جاری؛ ایشان همه ساله در مراسم دانش آموختگی دانشجویان جوان مومن انقلابی در دانشگاه مذکور حضور پیدا می‌کنند.
کد خبر: ۹۰۳۲۱۳۳
|
۱۲ تير ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ به همت روابط عمومی و تبلیغات ناحیه مقاومت بسیج سپاه یاسر مشهد، طرح سخن نگاشت با موضوع «آینده روشن نظامی و اقتصادی؛ اقتدار جمهوری اسلامی ایران» منتشر شده است.

فرمانده کل قوا در مراسم دانش آموختگی دانشجویان دانشگاه امام حسین (ع) بیان داشتند: بعضی می‌گویند «تسلیم بشویم تا موذیگری دشمن ادامه پیدا نکند»، نمی‌دانند هزینه تسلیم شدن بمراتب بیشتر از ایستادگی است.

ایشان با اشاره به اینکه «دشمنی آمریکا بیشتر شده و نفرت ملت هم از آمریکا روزبه‌روز بیشتر می‌شود»، فرمودند: امروز برنامه‌ی دشمن ایجاد شکاف بین نظام و ملت است. این فشار‌های اقتصادی را وارد می‌کنند تا ملت را از نظام جدا کنند؛ اما ما پیوندمان را با ملت بیشتر و انسجام دشمن‌شکن خود را حفظ خواهیم کرد.

امام خامنه‌ای (مدظله العالی) در بخشی از بیانات خود، به نکته قابل توجهی اشاره کردند: ان‌شاءالله جوانان، روزی را که جمهوری اسلامی در جایگاهی قرار بگیرد که دشمنان جرئت نکنند او را تهدید نظامی و اقتصادی کنند به حول‌وقوه‌ی الهی خواهند دید.
 
ارسال نظرات
پر بیننده ها