رقیه میرزایی گفت:شهرستان دهلران از جاذبه های متعدد تاریخی و طبیعی برخوردار است. متاسفانه استان ایلام از نظر گردشگری نسبت به بسیاری از نقاط دیدنی کشورمان مغفول واقع شده است.
کد خبر: ۹۰۳۲۱۳۱
|
۲۰ تير ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۰
 
 رقیه میرزایی فرمانده بسیج  حوزه حضرت رقیه (س) شهرستان دهلران استان ایلام در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، اظهار داشت: شهرستان دهلران واقع در استان ایلام از جاذبه های متعدد تاریخی و طبیعی برخوردار است و آداب و رسوم گوناگون هم از جمله ویژگی های بارز این شهرستان است. از اینرو در آستان سال نو، بهشتی برای گردشگران نوروزی است.

وی با بیان اینکه افزایش جاذبه های گردشگری نقش موثری در توسعه سرمایه گذاری دارد افزود: توسعه سرمایه گذاری می تواند نقش موثری در بخش های اقتصادی دیگر هم منبع درآمد بسیار ارزشمندی محسوب شود.

میرزایی خاطرنشان کرد: مسوولان با برنامه ریزی صحیح می توانند مواهب طبیعی و پتانسیل گردشگری و جاذبه های تاریخی کشورمان را هر چه بیشتر به گردشگران معرفی کنند تا از این طریق بتوانند میزان سرمایه گگذاری را افزایش دهند .

این فرمانده بسیجی در خاتمه افزود:  متاسفانه استان ایلام از نظر گردشگری نسبت به بسیاری از نقاط دیدنی کشورمان مغفول واقع شده است.

 

ارسال نظرات