مسئول سازمان بسیج رسانه در گفت و گو با «بسیج» مطرح کرد
بصیری گفت: مسجد به عنوان نماد خاستگاه تشکیل حکومت اسلامی محسوب می‌شود، و فردی که در مسجد شرکت می‎کند و ارتباط خود را با خدا تقویت کرده و در امتداد آن با دستورات زندگی آشنا خواهد شد.
کد خبر: ۹۰۳۲۱۱۸
|
۲۴ تير ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۰
مسعود بصیری مسئول سازمان بسیج رسانه در گفت و گو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج، در ارتباط با مسجد محوری در فعالیت‏های انقلابی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی و نیز برنامه‎هایی که باید برای تقویت مسجد محوری در فرهنگ انقلابی وجود داشته باشد، گفت: اساسا اسلام برگرفته از مسجد بوده، و مسجد به معنای معنویت و خدا محوری است.

وی بیان کرد: اگر نتوانیم مسجد را در زندگی خود جاری کنیم، تفاوتی با حکومت‎های لائیک درطول تاریخ نخواهیم داشت.

بصیری عنوان کرد: مسجد به عنوان نماد خاستگاه تشکیل حکومت اسلامی محسوب می‌شود، و فردی که در مسجد شرکت می‎کند و ارتباط خود را با خدا تقویت کرده و در امتداد آن با دستورات زندگی و حرکت‎های اجتماعی، اقتصادی وشیوه حکومت دا ری اسلامی و انقلابی آشنا خواهد شد.

وی تصریح کرد: مسجد محوری سیاست‎های ما را با خداوند هماهنگ خواهد کرد، بدین منظور که اگر مساجد ما شلوغ باشد در انتخاب‎های مختلف در حوزه‏های گوناگون سیاسی، اجتماعی و اقتصادی افرادی انتخاب خواهند شد که نگاه خدا محور دارند.

بصیری اظهار داشت: بدون مسجد و ارتباط معنوی با خداوند تفاوتی با سایر تشکیلات مردمی در دیگر نقاط جهان نخواهیم داشت.

وی گفت: مسجد سنگر است، بدین منظور که از هر آسیب و حمله در حوزه‎های مختلف باید به مسجد پناه برد، که پناه بردن به مسجد همان پناه بردن به خدا و استفاده از دستورالعمل‌های الهی برای زندگی بهتر خواهد بود.

بصیری بیان کرد: حکومت‎های غربی توسط شیطان اداره می‌شوند و تمام نهاد‌های شیطانی در جهان کنونی شکل گرفته که منجر به گسستگی ارتباطات خانوادگی، فرو ریختن بنیان‎های خانواده، مصرف خوردنی‎های حرام و حلال کردن حرام‎های خدا شده است.

وی تصریح کرد: بشر برای رهایی از شیطان راهی جز پناه بردن به خداوند ندارد و نیز برای رستگاری دنیوی و اخروی، دوری از جنایت‎ها و چپاول ملت‎ها، جلوگیری از تجاوز و تعدی به حقوق زنان، مردان و کودکان بشر بایستی به خداوند بازگردد، که در غیر اینصورت زندگی آن روز به روز انحطاط بیشتری می‎یابد.

بصیری در پایان گفت: بسیج برای اعتلای کشور و باقی ماندن خود نباید ارتباط خود را با مسجد قطع کند.
ارسال نظرات