حجت الاسلام کریم پور، در جمع بسیجیان حوزه مقاومت حضرت رقیه(سلام الله علیها) فلارد گفت: حقوق بشر آمریکایی چیزی جزء وحشی گری و خون ریزی نیست.
کد خبر: ۹۰۳۲۱۱۳
|
۱۴ تير ۱۳۹۷ - ۰۷:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت الاسلام سید مهران کریم پور، با اشاره به وحشی گری ها و ظلم های دولتمردان آمریکا در طول تاریخ گفت: کشوری که تاریخ آن پر است از جنایت، خونریزی و ظلم به مظلوم، امروزه ادعای حقوق بشری دارد و این ادعای مضحک در جامعه جهانی جایی ندارد و ملت ها فهمیدند که آمریکا شیطان بزرگ است و به دنبال چپاول ملت هاست و از خونریزی و جنایت هم هیچ ابایی ندارد.

حجت الاسلام سیّد مهران کریم پور با اشاره به جنایات آمریکا در ایران اسلامی بعدا از انقلاب افزود: بعد از پیروزی انقلاب شکوهمند ایران اسلامی، وقتی آمریکا دید دستش از منابع ملی ایران کوتاه شد، دست به اقدامات ضد بشری مثل ترور شخصیت های طراز اول انقلاب، هدف قرار دادن هواپیمایی مسافربری ایران در آبهای خلیج فارس، حمایت از حمله نظامی عراق به ایران، تقویت گروه منافقین ، تلاش برای تغییر نظام ایران و ...، زده است.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص قدرت ملی و دشمنی های آمریکا، اظهار کرد: نزدیک به چهل سال است رذل ترین قدرت دنیا یعنی آمریکا مشغول شرارت علیه ملت ایران است؛ ولی با هوشیاری ملت و در صحنه بودن آنها نتوانستند هیچ غلطی بکنند.

کریم پور ادامه داد: امروزه هر کشوری که دنباله رو آمریکا در جنایت علیه بشریت باشد و برنامه های ضد بشری آمریکا را انجام دهد، مورد حمایت آمریکاست و به زعم خودشان به دنبال ائتلای حقوق بشر ملت ها هستند.

ارسال نظرات