مسئول سازمان بسیج مهندسین کشارورزی خراسان رضوی در گفتگو با «بسیج» مطرح کرد
مسئول سازمان بسیج مهندسین کشارورزی خراسان رضوی گفت: اردوهای جهادی متمرکز در روستاها برای اجرای طرح همگام با کشاورز در سطح خراسان رضوی با حضور متخصصین حوزه کشاورزی انجام گردید.
کد خبر: ۹۰۳۲۱۰۸
|
۲۸ تير ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۰

محمد بسکابادی مسئول سازمان بسیج مهندسین کشاورزی خراسان رضوی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج، اظهار داشت: در تابستان امسال با رویکرد علمی و استفاده از اقشار متخصص به‌صورت متمرکز در روستاهای خراسان رضوی اردوهای جهادی  برگزار شد.

وی افزود: با توجه به اینکه در طرح همگام با کشاورز محصول خاصی برای هر منطقه در نظر گرفته‌شده است در اردوهای جهادی امسال محصولات ردیف‌های دوم و سوم نیز تحت پوشش قرار می‌گیرد.

بسکابادی تصریح کرد: در شهرستان جوین کلزا، کاشمر و بجستان انار، تربت‌جام خربزه و شهرستان‌های دیگر گندم و زعفران تحت پوشش فعالیت‌های اردوهای جهادی است و برای افزایش عملکرد مشاوره خواهند داد.

مسئول سازمان بسیج مهندسین کشاورزی خراسان رضوی تأکید کرد: ۱۵۰۰ نفر اردو معادل ۴۵۰۰ کارشناس متخصص در رشته‌های مختلف کشاورزی در سطح استان در اردوهای جهادی تابستان امسال شرکت خواهند کرد.

بسکابادی بابیان اینکه گروه‌های جهادی بخشی از برنامه‌های مشاوره را بر عهده‌دارند، افزود: خدمات مشاوره کشاورزی متخصصین به‌صورت انفرادی نیز انجام می‌شود که با ارتباط ایجادشده در بازدیدهای قبلی استمرار پیدا می‌کند.

وی ادامه داد: بسیج مهندسین کشاورزی در مشاوره فنی تنها شرکت دارد و در بخش بازاریابی و فروش هیچ نقشی را ایفا نمی‌کند.

ارسال نظرات