یک کارشناس مسائل سیاسی در نشست سیاسی ناحیه روح الله یزد:
به منظور افزایش آگاهی و بصیرت؛ سیاسی ناحیه روح الله یزد اقدام به برگزاری نشستی برای کارکنان پایور و وظیفه نمود.
کد خبر: ۹۰۳۲۰۸۰
|
۱۲ تير ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۳
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد؛ خوانساری در این نشست گفت: دشمنان به دنبال این هستند که با فشار‌های اقتصادی جلوی حرکت و پیشروی ملت ایران را بگیرند و بحث موشکی بهانه است و این‌ها اصل نظام را نشانه گرفته اند. ولی بدانند که ملت انقلابی ما قرار نیست با این فشار‌ها و تهدید‌ها از مواضع خودش عقب نشینی کند به خاطر اینکه الگوی ما ابا عبد الله الحسین (ع) است.
وی افزود: هیچ موقع جمهوری اسلامی با آمریکای جنایتکار و شیطان بزرگ بر سر مسائل دوجانبه مذاکره نکرده و نمی‌کند و این مساله هسته‌ای هم استثناء بوده و آنهم پنج کشور دیگر را نیز با خود درگیر کرده است؛ پس این طور نیست که نظام ما با وجود آن همه تهدید و ارعاب در طول تاریخ و حتی در طول زمان مذاکره بخواهد با کشوری سر میز مذاکره بنشیند و بخواهد در همان زمان سوابق وی را نیز فراموش کند.
وی همچنین اذعان کرد:مسلما از برکت همین ایستادگی ملت بود که توانست غربی‌ها را وادار کند تا زبان غیر قابل اعتنا و نسخ شده تهدید و ارعاب را کنار بگذارد و با زبان منطق و تکریم با جمهوری اسلامی سخن بگوید. هر چه به پیش می‌رویم این جمله صریح و روشن امام که فرمودند: «آمریکا شیطان بزرگ است» هر روز قابل فهم‌تر می‌شود (البته برای کسانی که بخواهند بفهمند)؛ استکبار ستیزی از مهمترین و اساسی‌ترین اصول منظومه اندیشه امام خمینی (ره) بوده و ملت همیشه پشتیبان انقلاب همواره در لحظه‌ها و پیچ‌های تاریخی انقلاب نشان دادند که فقط همین استکبار است که جلوی آرمان‌های اسلام و انقلاب دارد قد علم می‌کند و با حضور حماسی جلوی آن محکم ایستادند.
ارسال نظرات