خبرهای داغ:
به مناسبت روز جهانی مواد مخدر، دادستان شاهرود در جمع مدیریت آموزش و پرورش این شهر حاضر و راه‌های پیشگیری از اعتیاد به مواد مخدر را مورد بحث و بررسی قرار دادند.
کد خبر: ۹۰۳۲۰۵۶
|
۱۲ تير ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود؛ حسین رجبی که به مناسب روز جهانی مبارزه با مواد مخدر در جمع مدیریت آموزش و پرورش شاهرود حضور یافته بود با اعلام اینکه در فصل تابستان و تعطیلی مدارس آمار جرائم و تعداد پرونده‌های این دادستانی فزونی می‌یابد گفت: دو آسیب اجتماعی اعتیاد به مواد مخدر و سرقت بیشترین میزان ارتکاب جرم را به خود اختصاص می‌دهد.
وی با تأکید بر اینکه به درخواست و تأیید مقام معظم رهبری باید به پیشگیری به عنوان بهترین راه مبارزه با آسیب اجتماعی اعتیاد پرداخته شود، بر نقش آموزش و پرورش در پیشگیری تأکید و خواهان ارائه یک برنامه دقیق جهت پیشگیری از انواع آسیب‌ها از جمله مواد مخدر شد.
رجبی خاطر نشان کرد: اگر دانش آموزان و والدین، معلمین و کارکنان مدرسه را محرم بدانند و مسائل خود را مطرح نمایند جلوی بسیاری از بروز آسیب‌های اجتماعی و پیامد‌های آن گرفته می‌شود.
وی تأکید کرد: دادستانی با همه توان درکنار آموزش و پرورش است و برای همکاری بیشتر، اعلام آمادگی می‌نماید.
حمید باباخانی معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش شاهرود از توجه و همراهی دادستان شاهرود تشکر نمودند و گفتند حضور مستقیم و بی واسطه دادستان در بیش از ۲۰ مدرسه این شهرستان با توجه به تراکم کاری وی بسیار قابل توجه است و کمک بزرگی به ارتباط بهتر دانش آموزان و والدین آن‌ها با این مرجع قضایی نموده است.
از دیگر برنامه‌های روز جهانی مبارزه با مواد مخدر در آموزش و پرورش شاهرود، برگزاری نمایشگاهی از پیام‌ها و تصاویر هشدار دهنده در خصوص اعتیاد به مواد مخدر در ورودی این مدیریت است که به همت کارشناس مشاوره مدیریت انجام شده است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها