مسئول بسیج کارگری آذربایجان غربی گفت: جامعه کارگری از نظر معیشتی در فشار مضاعف و تنگنا هستند.
کد خبر: ۹۰۳۲۰۳۳
|
۱۲ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۷

محمد نظری امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی اظهار کرد: با توجه به اینکه قیمت اقلام اساسی زندگی به صورت نجومی در حال افزایش است ولی در حقوق و مزایا و دستمزد کارگران تغییر ایجاد نشده است.
وی با بیان اینکه رکود و تورم حاکم در بازار برای طبقه کم برخوردار کمرشکن است، ادامه داد: قیمت اقلام مختلف به ویژه مواد غذایی از افزایش بی رویه برخوردار است و این شرایط جامعه کارگری را با مشکلات هر چه بیشتر روبه رو می کند.
مسئول جامعه کارگری آذربایجان غربی بیان کرد: این قشر به خودی خود با مشکلات مالی به صورت دائمی دست و پنجه نرم می کند ولی تورم و نبود ثبات در بازار بر دغدغه های آنها می افزاید.
این مسئول بر لزوم پرداخت هر چه سریع تر حقوق های معوقه کارگران توسط واحدهای تولیدی و کارخانه ها تاکید کرد و گفت: از این راه می توان تا حدودی برای کاهش آلام و دردهای طبقه محروم جامعه گام برداشت.
این فعال جامعه کارگری قراردادهای سفید امضا و پایین بودن دستمزد و حقوق معوقه و نبود امنیت شغلی را از جمله سایر مشکلات این قشر برشمرد.
مسئول جامعه کارگری آذربایجان غربی منشا همه این مشکلات را خلاء قانونی دانست و گفت: به صورت سلیقه ای و غیرمتمرکز نمی توان مشکلات را برطرف کرد بلکه هیئت دولت و مجلس شورای اسلامی در این زمینه باید وارد عمل شود.
انتهای پیام

ارسال نظرات