مراجعه کنندگان به تأمین اجتماعی، با اجرایی شدن طرح ساختار نوین ارائه خدمات در شعب این سازمان، خدمات موردنیاز را از یک باجه دریافت می کنند.
کد خبر: ۹۰۳۲۰۱۴
|
۱۲ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ مدیر کل تامین اجتماعی در جلسه تبیین راهکارهای اجرائی میز خدمت گفت:هدف اصلی میز خدمت در دستگاههای اجرائی ارائه خدمات به موقع، سریع و آسان به ارباب رجوع و همچنین ارتقاء رضایت مندی آنان است که پیش از این، سازمان تامین اجتماعی با ارائه طرح خدمات نوین گامی فراتر از میز خدمت برداشته است

غلامرضا محمدی با بیان اینکه با اجرایی شدن طرح ساختار نوین ارائه خدمات در شعب این سازمان، مراجعه کننده خدمات موردنیاز را از یک باجه دریافت می کند، اظهارکرد: رضایتمندی مراجعان از دیگر نتایج تغییر چیدمان واحدهای بیمه‌ای خواهد بود.

محمدی  با بیان اینکه این طرح رسماً ازسال ٩٢ کلید خورد، افزود: تمامی فرایندهای کاری در شعب استخراج و طبقه بندی شد و به این نحو که حدود ٨٠ فرایند که تقریباً ٥١درصد کل فرایندهای کاری را در شعب تشکیل می دهند و حدود ٨٠ درصد علت مراجعه بیمه شدگان به واحدهای بیمه ای هستند را کاربر پیشخوان ارائه کند.

وی با اشاره به اینکه آموزش و توانمندسازی کارکنان برای ارائه تمامی خدمات در ٣ فاز انجام می شود، گفت: در فاز آخر همکاران منتخب قادر خواهند شد پس از آموزش و کسب مهارت های لازم، بخشی از خدمات موردنیاز مخاطبان به ویژه خدمات پر مراجعه را تمام و کمال و بدون نیاز به مراجعه به واحدهای مختلف از طریق پیشخوان کاربران ارائه کنند.

مدیر کل تامین اجتماعی استان  افزود: پس از اجرای آزمایشی طرح ساختار نوین این طرح در این شعب در حال حاضر اجرا می شود.

وی با اشاره به راهبردهای سازمان تامین اجتماعی در اجرای این طرح گفت: اصلاح ساختارها و فرایندها برای ارتقاء کمی و کیفی سطوح خدمات به ذینفعان، توسعه قابلیت ها و افزایش ظرفیت های سازمانی با تاکید بر ارتقای جایگاه سازمان به عنوان یک نهاد فعال اثرگذار و افزایش هم افزایی بین بخش های مختلف بیمه ای، درمانی و سرمایه گذاری از جمله این راهبردهاست.

ارسال نظرات