روایت رضایی کوچی از جلسه غیرعلنی مجلس؛

قول شریعتمداری در مجلس/بسته‌های دولت برای حمایت از اقشار کم‌درآمد

رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی از وعده وزیر صنعت، معدن و تجارت مبنی بر انتشار لیست کامل دریافت کنندگان ارز ۴۲۰۰ تومانی خبر داد.
کد خبر: ۹۰۳۱۹۸۷
|
۱۲ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج، محمدرضا رضایی کوچی در خصوص جلسه غیرعلنی امروز مجلس شورای اسلامی که با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور برگزار شد، اظهار داشت: در این جلسه آقای حاجی بابایی رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی، محمدرضا تابش از طرف فراکسیون امید و روسای کمیسیون های تخصصی مجلس دیدگاه ها و راهکارهای خود برای حل مشکلات کشور را بیان کردند.

نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در جلسه امروز درباره راهکارهای مشکلات بازار ارز و خودرو بحث و گفتگو شد.

وی اظهار داشت: وزیر صنعت، معدن و تجارت قول داد که فهرست افراد و شرکت هایی را که ارز ۴۲۰۰ تومانی برای واردات دریافت کرده اند، منتشر کند.

رضایی کوچی ادامه داد: بنده در خصوص پروژه های مسکن، آب شرب، پروژه های عمرانی صحبت کردم و هر کمیسیونی متناسب با حوزه خود مشکلات و مسائل را بیان کرده و راهکارهای حل مشکلات را اعلام کرد.

رئیس کمیسیون عمران تصریح کرد: سخنگوی دولت در جلسه امروز اعلام کرد که دولت برای شرایط سخت تر از این هم خود را آماده کرده و راهکارهایی برای کمک به اقشار محروم و جلوگیری از آسیب به آنها تدوین و بررسی کرده است.

وی ادامه داد: نمایندگان معتقدند برای بررسی راهکارهای برون رفت از مشکلات اقتصادی بهتر است دولت خود لایحه ای به مجلس ارائه کند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار