سمیه طوسی در گفتگو با خبرنگاران به طرح های در دست اقدام برای حمایت از بانوان سرپرست خانوار در استان اشاره کرده و گفت: طرح زندگی عاری از پلاستیک برای تقویت مشاغل خانگی و خوداشتغالی در استان اجرا می شود.
کد خبر: ۹۰۳۱۹۶۸
|
۱۲ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، سمیه طوسی در گفتگو با خبرنگاران به طرح های در دست اقدام برای حمایت از بانوان سرپرست خانوار در استان اشاره کرده و گفت: طرح زندگی عاری از پلاستیک برای تقویت مشاغل خانگی و خوداشتغالی در استان اجرا می شود.

وی تشکیل کارگاه های خلاقیت و ایجاد فضاهای آموزشی برای توسعه مهارت های فردی بانوان را از دیگر طرح های حمایتی برشمرد و گفت: کاهش آسیب های اجتماعی نیازمند توانمندسازی زنان سرپرست خانوار است.

وی با عنوان اینکه اتاق کارآفرینی پایدار برای حمایت از طرح های اشتغالزای بانوان در استان ایجاد می شود گفت: برای توسعه حوزه های کسب و کار نیازمند پایگاه دائمی برای تبادل افکار داریم.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران، تحکیم بنیان خانواده را امری ضروری برشمرد و گفت: بانوان باید با مهارت های ارتباطی و زندگی آشنا شند و باید نسبت به ارتقای مهارت های شغلی آنان نیز برنامه ریزی کرد.

طوسی، افزایش درآمد و بهبود معیشت خانواره ها، ترویج ازدواج هدفمند و حمایت از طرح های کارآفرینی را امری مهم برشمرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها