هرساله با فرارسیدن فصل تابستان طرح جوانه های صالحین ،ویژه برنامه جوانان و نوجوانان درسطح پایگاههای کشور برگزار می شود که از امروز اجرای این طرح در سطح پایگاههای اصلاندوز آغاز شد.
کد خبر: ۹۰۳۱۹۵۷
|
۱۲ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۹

به گزارش بسیج عشایری خبرگزاری بسیج، ،آیین افتتاحیه طرح جوانه های صالحین پیش از ظهر امروز پنجشنبه با حضور امام جمعه اصلاندوز،معین سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل،فرمانده سپاه ناحیه عشایری،روحانیون،مسئولان و بسیجیان پایگاههای مقاومت خواهران و برادران در محل مجتمع فرهنگی هنری اصلاندوز برگزار شد.

سرهنگ حسین حسین زاده فرمانده سپاه ناحیه عشایری در این مراسم ضمن ارائه برنامه جوانه های صالحین جهت اجرا در سال ۱۳۹۷ و با اشاره به هجمه دشمن در تخریب افکار جوانان، از اجرای طرح جوانه های صالحین در راستای مقابله با آن و پرکردن اوقات فراغت جوانان خبر داد و جذب افراد در بسیج را یکی از اهداف مهم در اجرای طرح جوانه های صالحین خواند.

وی با بیان اینکه طرح جوانه های صالحین در 9 محور اجرا می شود گفت: امسال در 4 پایگاه مقاومت بسیج طرح جوانه های صالحین اصلاندوز اجرا میشود که ازاین تعداد 2 پایگاه مربوط به خواهران و 2 پایگاه برای برادران است.

فرمانده سپاه ناحیه عشایری گفت:از جمله برنامه های طرح جوانه های صالحین بارویکرد مسجدمحوری در قالب برنامه های فرهنگی، تربیتی، آموزشی و مهارتی برای جوانان است.

حجت الاسلام والمسلمین عظیم اسدزاده امام جمعه اصلاندوز نیز دقایقی را درباره اهداف شجره طیبه صالحین به ایراد سخن پرداخت و از سپاه ناحیه عشایری به جهت برگزاری برنامه های صالحین در راستای غنی سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان قدردانی کرد.

وی همچنین احداث استخر شنا در شهر مرزی اصلاندوز را لازم و ضروری دانست و از سردار بابازاده فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل خواست در راستای بهره مندی اقشار مختلف مردم و عشایر منطقه از این امکانات،اقدامات و تلاشهای خود را بکار بندد.

پخش کلیپ عملکرد و اقدامات تعلیم و تربیت سپاه ناحیه عشایری از دیگر برنامه های اجرا شده در این مراسم بود.

به گزارش بسیج عشایری،هرساله با فرارسیدن فصل تابستان طرح جوانه های صالحین ،ویژه برنامه جوانان و نوجوانان درسطح پایگاههای کشور برگزار می شود که از امروز تا 17 شهریورماه اجرای این طرح در سطح پایگاههای اصلاندوز آغاز شد.

 

ارسال نظرات