مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران سیستان و بلوچستان:

خدمات رسانی مطلوب به خانواده معظم شاهد و ایثارگر اولویت کاری بنیاد شهید است

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان سیستان و بلوچستان گفت: فلسفه وجودی بنیادشهید و امور ایثارگران ارائه خدمات مطلوب به خانواده معظم شهدا و ایثارگران است.
کد خبر: ۹۰۳۱۹۵۱
|
۱۲ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۰

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان به نقل از روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران سیستان و بلوچستان، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان با مجیدی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان چابهار دیدار کرد.

عباس پالاش، مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان سیستان و بلوچستان در این دیدار گفت: باید تلاش شود تا خانواده‌های شهدا، جانبازان و آزادگان در دریافت خدمات، نگرانی و دغدغه‌ای نداشته و با آرامش خاطر بهتری از خدمات استفاده کنند.

وی افزود: خدمت‌رسانی مطلوب به خانواده شهدا و ایثارگران در اولویت کاری بنیاد شهید است و فلسفه وجودی بنیاد شهید و امور ایثارگران ارائه خدمات مطلوب به خانواده معظم شهدا و ایثارگران می‌باشد.

پالاش با اظهارداشت: جلب رضایت این قشر از جامعه براساس مبانی ارزشی اسلامی و توسعه و گسترش تعامل با آحاد جامعه به منظور ترویج فرهنگ جهاد، شهادت و ایثار است.

مجیدی، معاون استاندار سیستان و بلوچستان نیز در این دیدار گفت: سیاست‌های دولت تدبیر و امید در راستای خدمت رسانی به خانواده معظم شهدا و ایثارگران، ارائه خدمات مطلوب و تسریع در خدمت رسانی به این قشر معظم در اولویت کاری ادارات شهرستان قرار دارد.

وی خدمت به خانواده‌های شهدا به عنوان یادگاران شهدا را از وظایف مسئولین دانست و افزود: عظمت و اقتدار نظام مرهون مجاهدت شهیدان، جانبازان و ایثارگران و استقامت و شکیبایی خانواده‌های مکرم آنهاست لذا پیگیری و توجه به امورات خانواده شهدا و جانبازان بایستی در اولویت کاری مسئولین باشد.
ارسال نظرات