بسیج اساتید استان البرز برگزار کرد:

اردوی تفریحی فرهنگی (خانوادگی) بصیرت افزایی

اردوی بصیرت افزایی یک روزه اساتید با حضور 60 خانواده از اساتید بسیجی استان به همت سازمان بسیج اساتید استان البرز در باغ طوبی محمد شهر کرج برگزار گردید.
کد خبر: ۹۰۳۱۹۲۷
|
۱۲ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۲

به گزارش سرویس بسیج اساتید خبرگپزاری بسیج ، اردوی تفریحی فرهنگی بصیرت افزایی با حضور 160 نفر در باغ طوبی محمد شهر استان البرز برگزار گردید ،  در این مراسم دکتر چمران برادر شهید گرانقدر مصطفی چمران و فرماندهی محترم سپاه استان دکتر مولایی به عنوان سخنران حضور داشتند.

برنامه ساعت 9 صبح  با حضور خانواده های اساتید آغاز گردید.

این برنامه با سخنرانی دکتر رحیمی پور جهت خیرمقدم و خوش آمدگویی به میهمانان آغاز گردید. ایشان با بیان خاطره ای از شهید دکتر چمران گفتند که ایشان مردی بود که در عرصه علم یک دانشمند مسلم، در عرفان یک عارف به تمام معنا، در عرصه دفاع یک مجاهد وارسته ودر هر زمینه که بتوان فکر کرد ایشان سرآمد بودند و منتهی الیه یک مقامی که دانشمند و یک عارف و یک مجاهد می تواند  برسد، لقاءالله و شهادت است که در آن هم شهید بزرگوار پیش قدم بودند و به آن مقام رسیدند.

 سپس دکتر چمران با بیان این مطلب که آنچه را من تلاش میکنم در جامعه بازگو کنم، زنده نگه داشتن یاد و نام شهدا و استمرار راه شهدا و به طور کلی اصولا زنده نگه داشتن شهادت طلبی و روحیه ایثارگری است . همچنین در ادامه ایشان با اشاره به علل پیروزی انقلاب اسلامی و برهم زدن تخت کمونیسم و نظام سرمایه داری در جهان ، خاطراتی را از زمان جنگ و اقدامات مبتکرانه شهید چمران در ساخت سلاح نظامی و ابتکارات در پیشبرد جنگ بیان کردند. ایشان در پایان صحبت های شان مناجات های شهید چمران را قرائت نمودند.

سپس دکتر مولایی ضمن خیرمقدم و خوش آمدگویی با اشاره به این مطلب که شهید چمران حجت خدا برای ما بوده است که هنوز هم انسان های چند بعدی در دنیا حضور دارند. اینکه یک نفر میتواند دانشمند باشد و رزمنده، هم عرفان داشته باشد و هم اخلاق، علی رغم دارا بودن با گذشت باشد، این یعنی اینکه خدا می خواهد حجت خود را بر ما نشان دهد.

سپس با حضور مهندس چمران، فرماندهی محترم سپاه، ریاست محترم بسیج اساتید و جانشین محترم سازمان بسیج اساتید از اساتید بسیجی نمونه تقدیر به عمل آمد.

همچنین با اهدای لوح تقدیر از خانواده معظم شهید چمران نیز تقدیر به عمل آمد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار