کارگاه انیمیشن با هدف تولید محتوا با حضور هنرمندان و علاقمندان این رشته، در حوزه هنری استان زنجان برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۳۱۹۰۹
|
۱۲ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان به نقل از روابط عمومی حوزه هنری استان زنجان؛ به همت واحد هنرهای تصویری حوزه هنری، کارگاه انیمیشن از ایده تا تولید اثر در حوزه هنری زنجان برگزار گردید.

میثم سیفی؛ مسئول واحد هنرهای تصویری حوزه هنری، گفت: کارگاه انیمیشن با هدف تولید محتوا از مرحله شکل‌گیری ایده تا تولید فیلمنامه با حضور هنرمندان و فارغ‌التحصیلان رشته انیمیشن در حوزه هنری زنجان برگزار شد.

سیفی ادامه داد: با توجه به وجود هنرمندان با استعداد در زمینه انیمیشن‌سازی در استان؛ کارگاه انیمیشن از ایده تا تولید فیلمنامه در راستای فراهم کردن شرایطی مساعد برای تولید آثار فاخر، توسط علاقمندان به هنر انیمیشن  را امری ضروری دانست.

سیفی افزود: در این کارگاه هنرمندان و علاقمندان این رشته، با استفاده از طرح‌ها و ایده‌های خود در موضوع آسیب‎‌های اجتماعی با رویکرد طلاق، اعتیاد و مسائل پیرامون آن در تولید محتوای مناسب برای ساخت انیمیشن‌های تاثیرگذار همکاری خواهند نمود.

به گفته وی، کارگاه انیمیشن از ایده تا تولید اثر؛ به صورت هفتگی روزهای شنبه از ساعت 18 الی 20 در حوزه هنری زنجان برگزار خواهد شد.

گفتنی است؛ نخستین نشست این کارگاه، با حضور بیش از 10 نفر از هنرمندان و هنرجویان رشته انیمیشن در حوزه هنری استان زنجان برگزار شده است.‏

ارسال نظرات