فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی استان زنجان از اجرای 6 مورد عملیات خلع ید و رفع تصرف به سطح بیش از 27 هکتار در اراضی ملی استان زنجان در خرداد سال جاری خبر داد و گفت: ارزش ریالی این اراضی بیش از 4 میلیارد ریال گزارش شده است.
کد خبر: ۹۰۳۱۹۰۵
|
۱۲ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان به نقل از روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان، منصور خسروی حفاظت از عرصه ها را وظیفه اصلی سازمان متبوع دانست و با اشاره به عملکرد این یگان در ماه اخیر اظهار کرد: در خرداد ماه سال جاری 142 عملیات پیشگیری از تصرف به مساحت 224 هکتار به ثبت رسیده است.
وی با اشاره به توقیف 13 دستگاه از ماشین آلات تخریب کننده اراضی ملی متخلفان اعلام کرد: ماه گذشته 189 گزارش مردمی مبنی بر تخریب عرصه های ملی و طبیعی در یگان حفاظت منابع طبیعی استان زنجان به ثبت رسیده است.

خسروی با بیان اینکه 26 فقره پرونده به سطح بیش از 146 هکتار مربوط به ماده 55 در مراجع قانونی استان زنجان تشکیل شده است، افزود: همچنین در 23 عملیات، 5064 واحد دامی غیرمجاز از عرصه های ملی استان اخراج شده است.

فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی استان زنجان با بیان اینکه خوشبختانه در خرداد ماه گزارشی مبنی بر اطفای حریق توسط این یگان وصول نشده است، اضافه کرد: در مدت زمان یاد شده هیچ فرد متخلفی دستگیر نشده است.

ارسال نظرات