رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان از فراهم بودن بسترهای لازم جهت پیگیری و اجرای پروژه های آبخیزداری و آبخوانداری در سطح استان خبر داد و توجه به این مهم را گامی در جهت توسعه زنجان اعلام کرد.
کد خبر: ۹۰۳۱۹۰۲
|
۱۲ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان به نقل از روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی استان، حسین جعفری در جلسه شورای اداری اظهار کرد: منابع طبیعی بستر بسیاری از فعالیت های اقتصادی استان است که هر چه به شکل اصولی مدیریت شود بستر توسعه خواهد بود.

رئيس سازمان جهاد کشاورزی استان با بیان اینکه بحث منابع طبیعی باید به فرم علمی و فنی مدیریت گردد، تصریح کرد: در بسیاری از موارد مقابل بسیاری از توسعه ها و حرکت های مربوط به تصرف ایستادگی کرده ایم.

وی حفظ عرصه های منابع طبیعی و توسعه آنها را زمینه ساز پیشرفت و توسعه پایدار بخش کشاورزی عنوان کرد و ادامه داد: با ایمان به این مهم، در حوزه اجرای طرحهای کشاورزی سعی کرده ایم کمترین فشار بر عرصه ها وارد گردد.

جعفری اجرای پروژه های آبخیزداری و آبخوانداری را گامی در راستای حفظ منابع و توسعه استان دانست و گفت: خوشبختانه بسترهای لازم در استان زنجان برای اجرای پروژه های آبخیزداری از محل اعتبارات استانی وجود دارد.

ارسال نظرات