جلسه اندیشه ورزی اصناف و بسیجیان حوزه مقاومت بسیج شهید شاهمرادی اصناف شهرکرد برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۳۱۹۰۱
|
۱۲ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ جلسه اندیشه ورزی بسیجیان حوزه مقاومت شهید شاهمرادی اصناف شهرکرد برگزار شد.

کارشناس مسایل فرهنگی در این جلسه، به اهمیت فرهنگ سازی در سطح جامعه برای استفاده آحاد مردم از کالاهای تولید داخل  برای تحقق شعار سال و اقتصاد مقاومتی، تأکید کرد.

کامران قاسمی، اظهار کرد: مصرف کننده باید به خرید کالای ایرانی افتخار کند و تولید کنندگان داخلی هم با افزایش کیفیت محصول در خدمت مصرف کنندگان باشند.

وی تصریح کرد: مسئولین دستگاه‌های نظارتی هم بایستی با نظارت سختگیرانه و کنترل دقیق، اعتماد مصرف کنندگان جامعه به کالای داخلی را فراهم سازند.

قاسمی، افزود: حمایت از کالای داخلی ضرورت ملی است. همین جنگ اقتصادی آمریکا با چین در ارتباط با افزایش تعرفه اجناس وارداتی نمونه بارز دفاع از تولید ملی و کالای داخلی است؛ لذا استفاده از کالای داخلی باید به یک ارزش تبدیل و تلقی شود تا به این ترتیب با حمایت از تولید خودمان به رشد و رونق اقتصادی و رفع بیکاری نائل شویم.

قاسمی، با اشاره به تشکیل هیئت اندیشه ورزی و نشست‌های مختلف در جامعه اصناف و بازار با حضور جمعی از بسیجیان و فعالان و معتمدین اصناف و بازار و طرح موضوع در جلسات حلقات صالحین تصریح کرد: تحقق بازار اسلامی و گسترش فرهنگ تبلیغ و ترویج کالای ایرانی می تواند کمک شایانی به شکوفایی اقتصادی کشور کند.

وی، حل مشکلات اقتصادی را در گرو نهادینه شدن اقتصاد مقاومتی در سطح جامعه و ترویج فرهنگ خرید کالای ایرانی و حمایت از تولید ملی دانست.

ارسال نظرات